مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. دى 1391 - 7:03   |   کد مطلب: 5285
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل:بیانات 19 دی رهبر معظم انقلاب در جمع پر شور مردم قم جوابیه و فصل الختام کسانی است که حرف از دولت وحدت ملی، انتخابات آزاد وصیانت از آراء می زدند بود.
کسانی که حرف از انتخابات آزاد می‌زنند بر مشروعیت روی کار آمدن خود ضربه می‌زنند
به گزارش صدای دانشجو محورهای گفتگو «نسیم» با علیرضا کریمی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بدین شرح است:- بیانات 19 دی رهبر معظم انقلاب در جمع پر شور مردم قم جوابیه و فصل الختام کسانی است که حرف از دولت وحدت ملی، انتخابات آزاد وصیانت از آراء می زدند بود.
- آن کسانی که حرف از انتخابات آزاد می‌زنند همان هایی‌اند که ژست ضد نظام می‌گیرند و پرچم دار تعامل هر چه بیشتر کشور با غرب و دشمنان نظام‌اند.
- کسانی که حرف از انتخابات آزاد می زنند نمی‌دانند بر مشروعیت روی کار آمدن خود دارند ضربه می زنند.
- مطمئنا دشمن درهر انتخاباتی در ایران پیگیر دو استراتژی می‌باشد، تضعیف مشارکت مردمی وهزینه زائی هرچه بیشتر انتخابات برای کشور
- رئیس جمهور بعدی باید بیشترین دشمنی را با غرب و دشمنان این نظام داشته باشد.
- ضد استکبار بودن، اهل مقاومت بودن از مشخصه های ریاست جمهوری بعدی باید باشد.
- ترویج مدل انقلاب اسلامی و صادر کردن آن به تمامی کشورهای که در حال بیداری اسلامی اند از اولویت های کاری رئیس جمهوری بعدی باید باشد.
- نباید اینطور فکر کنیم که مناظرات زنده تلویزیونی دخلی بر اغتشاشات 88 داشته است، روند این مناظرات زنده باید در انتخابات آتی با شرط رعایت تقوای سیاسی و اخلاق ادامه پیدا کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار