مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. مرداد 1391 - 10:34   |   کد مطلب: 569
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام‌های اقتصادی مقام معظم رهبری در آغاز هر سال جدید حلقه‌های به هم پیوسته زنجیری هستند که با اتصال آنها اقتصاد مقاومتی شکل می‌گیرد.
پیام‌های اقتصادی رهبری حلقه‌های شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بحث مقابله حق و باطل همواره در تاریخ وجود داشته و اعتقاد داریم عقاید حقه اسلام همواره در برابر باطل ایستاده است.

وی افزود: دشمنان به دلیل عدم کارایی راهکارهای خصمانه خود هر بار یک موضوع جدید را برای ضربه زدن به ایران مطرح می‌کنند و امروز تحریم اقتصادی را علیه ایران به کار برده‌اند که امید است در راستای مقابله با این کینه‌توزی‌ها خداوند لیاقت عمل به دستورات مقام معظم رهبری را به ما عطا فرماید.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: در این شرایط برخی گمان می‌کنند که با کوتاه آمدن از برخی مواضع می‌توان فشارهای دشمن را بر کشور کمرنگ کرد در حالی که مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که دشمنان به کوتاه آمدن ما از مواضع خود راضی نمی‌شوند بلکه هدفشان از بین رفتن کامل ایران از صحنه‌های سیاسی و استراتژیک است و ملت ایران تنها با پافشاری بر عقاید خود می‌توانند موجبات سربلندی ایران اسلامی را در جهان فراهم کنند.

وی بیان کرد: معتقدیم اسلام دین کامل است و آنچه در مقابل آن ایستاده کفر است و اگر ملت ایران از مواضع خود پایین بیاید هیچ تضمینی برای کوتاه آمدن دشمنان وجود ندارد چرا که در طول تاریخ دشمنان نشان دادند که از همه توان خود برای نابودی اسلام و به خصوص ایران بهره می‌برند.

آریایی‌نژاد ادامه داد: امروز نیز دشمنان با حربه‌های گوناگون در صدد کند و نابود کردن حرکت به سمت خودکفایی اقتصادی ایران هستند و کوتاه آمدن ما از مواضعمان نیز نه تنها به وضع موجود کمکی نمی‌کند بلکه مسیر حرکت دشمنان را نیز هموارتر می‌سازد.

وی تصریح کرد: دشمنان اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده‌اند و مباحث مربوط به انرژی هسته‌ای و سایر دستاوردهای ایران بهانه‌ای بیش نیست و ما در مقابله با حیله‌های مختلف دنیای استکبار باید وحدت و همکاری و تعامل همه جانبه در قوای مختلف را سرلوحه برنامه خود قرار دهیم چرا که تلاش برای احقاق حق در جامعه خود امری معروف است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر اعتقاد داریم که دین ما حق است باید به خداوند و باورهای دینی خود تکیه کرده و با دشمنان مقابله کنیم و در این راستا تحمل این فشارها و بهره‌مندی از نعمات موجود نباید تنها بر عهده قشر خاصی از جامعه قرار گیرد.

وی افزود: تمام فرمایشات مقام معظم رهبری باید مورد عمل قرار گیرد و تنها در قالب شنیده‌ها باقی نماند چرا که پیام‌های اقتصادی مقام معظم رهبری در آغاز هر سال جدید مانند حلقه‌های به هم پیوسته زنجیری هستند که با اتصال آنها اقتصاد مقاومتی شکل می‌گیرد.

وی در پایان گفت: برای دستیابی به این منظور باید بر تولیدات ملی در حد عمل توجه شده و راه ورود تولیدات خارجی را ببندیم و انجام این امر نیاز به هماهنگی و همدلی تمام مسئولان و مردم دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار