مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1391 - 22:15   |   کد مطلب: 5772
همه مسئولین باید نظرات مقام معظم رهبری را که ولی فقیه هستند و اطاعت کردنشان واجب است، مورد نظر قرار دهند و گرنه سقوط خواهند کرد و با سقوط آنها انقلاب از بین نمی رود، اما سقوط آنها برای کشور هزینه ساز خواهد بود. انقلاب زیر ساخت هایش خیلی محکم است.
رئیس جمهور آینده باید واقعا ولایت مدار باشد، نه در ظاهر و منافقانه

به گزارش صدای دانشجو به نقل از جهان، آیت الله صدیقی پیرامون وظیفه مسئولین در چند ماه باقی مانده تا انتخابات گفت: در چند ماه باقی مانده تا انتخابات همه مسئولین باید نظرات مقام معظم رهبری را که ولی فقیه هستند و اطاعت کردنشان واجب است، مورد نظر قرار دهند و گرنه  سقوط خواهند کرد و با سقوط آنها انقلاب از بین نمی رود، اما سقوط آنها برای کشور هزینه ساز خواهد بود. انقلاب زیر ساخت هایش خیلی محکم است خدای متعال فرموده: " انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون".

امام جمعه موقت تهران در ادامه این گونه بیان داشت: اگر بنی صدر در خط بود چقدر می توانستیم جلو برویم اگر بنی صدر منافقین را حمایت نمی کرد و جنگ مسلحانه راه نمی انداخت هزینه ما کمتر بود مسئولین فعلی هم اگر زیر پرچم ولایت باشند و متدین باشند و دیانتشا ن در اطاعت از رهبری بروز پیدا کند مملکت در مسیر آرام و با حرکت سریع پیش خواهد رفت واگر این طور نباشند خودشان ضرر می کنند و به جامعه هم آسیب می زنند و هزینه را بالا می برند.

وی پیرامون شاخص هایی که  رئیس جمهور آینده باید داشته باشد، اظهار داشت: برای شرکت در انتخابات و رای دادن، خط امام(ره) شاخص کلی ماست و مردم باید به کسی رای بدهند که این شاخص ها را داشته باشد. امام ولایت فقیه را ستون فقرات نظام اسلامی می داند و مردم هم باید به همین تفکر پایبند باشند، امام استکبار ستیزی را جز مسائل اولشان می دانستند بنابراین مقابله با آمریکا و دشمنان درنده ای که آنها جز نظر خیانت هیچ خیرخواهی نمی توانند داشته باشند باید برای مردم ملاک باشد و همچنین مسئله فلسطین جزء مسائل اساسی اسلام ، از دیدگاه امام است که رئیس جمهور باید پیگیر آن باشد. عدالت اجتماعی، توجه به پا برهنگان این ها جز مسائل مهم حضرت امام است بنابراین هرکسی خواست به میدان بیاید باید این شاخصه ها را داشته باشد و در آخر این که  رئیس جمهور آینده بابد واقعا ولایت مدار باشد، نه در ظاهر و منافقانه و استکبار ستیز باشد نسبت به پابرهنگان و طبقات ضعیف جامعه خدمتگذار جدی باشد

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار