مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. اسفند 1391 - 9:40   |   کد مطلب: 5946
مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان:
دوپینگ و امتیازفروشی در لیگ دسته اول بیداد می‌کند
مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان گفت: در فوتبال لیگ دسته اول نتایج غیر متعارفی رقم می‌خورد، که تنها دلیل آن را در بیداد دوپینگ و امتیازفروشی در این لیگ می‌توان یافت.
دوپینگ و امتیازفروشی در لیگ دسته اول بیداد می‌کند
به گزارش صدای دانشجو بهرام یدی در گفت‌وگو با فارس همدان درباره باخت الوند برابر استقلال اهواز اظهار داشت: در اهواز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم اما شرایط خاصی در این بازی رقم خورد که برای ما قابل پیش‌بینی نبود.

وی افزود: ناداوری باعث شد که یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم در یک اتفاق که مشکوک به خطای مسلم بود کتفش بشکند و عملاً خدابنده‌لو تا پایان فصل از دور مسابقات حذف شد.

مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه عده‌ای از همدان آنالیز ما را در اختیار استقلال اهواز قرار داده بودند بیان کرد: از روزی که این اخبار را شنیدم بسیار ناراحت شدم که چه کسانی این کار را انجام داده‌اند، اهوازی‌ها تک‌تک بازیکنان ما را می‌شناختند، سید‌جمال معصومی کاپیتان ما را به خوبی کنترل کرده و اجازه کوچکترین حرکت را به آن ندادند.

وی ادامه داد: استقلال اهواز و الوند موقعیت‌های زیادی در طول مسابقه داشتند و هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند.

یدی با بیان اینکه الوند قدر موقعیت‌های گل خود را نداست، گفت: دفاع ما در این مسابقه بسیار پر اشتباه عمل کرد، خصوصاً دفاع چپ و راست ما که به اتوبان استقلال تبدیل شده بود باید بررسی کنیم که چرا تیمی که حال و روز خوشی در جدول ندارد راحت تیم ما را تحت فشار قرار می‌دهد و برای خود موقعیت ایجاد می‌کند.

وی درباره نتایج هفته بیست و سوم بیان داشت: گسترش فولاد که به طور قطع به لیگ برتر صعود خواهد کرد، اما برای من جای سئوال دارد که چطور تیمی که در جدول حال و روز خوشی ندارد به ابومسلم چهار گل می‌زند.

مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان تأکید کرد: مشخص است که این تیم امتیازفروشی کرده است، در هفته‌های پایانی دوپینگ و امتیازفروشی در لیگ دسته اول بیداد می‌کند در پایین جدول جنجالی به پاست برای سقوط نکردن، باید ببینیم این مسائل چه زمانی دست از فوتبال ما بر می‌دارد.

وی در پاسخ به احتمال صعود الوند به پلی‌آف به خبرنگار فارس همدان، گفت: یک سری مسائل را بررسی می‌کنم که اگر بتوانم جلوی آن را بگیرم شک نکنید که الوند به پلی‌آف صعود می‌کند.

یدی با بیان اینکه در فوتبال ایران هیچ اتفاقی قابل پیش‌بینی نیست بیان کرد: مطمئن باشید اگر بحث فنی مطرح بود الوند به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود می‌کرد اما متأسفانه مسائل دیگری نتایج را رقم می‌زند ما در این فصل بسیار از داوری‌ها متضرر شدیم.

وی تصریح کرد: شاید با این شکل و شمایل دیگر تیم‌داری نکنم، چرا باید من در شهر خودم غریب باشم که آنالیز بازی‌های ما را در اختیار حریفان قرار دهند.

تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و سوم موفق شد با نتیجه دو بر دو استقلال را در اهواز متوقف کند.

الوند در سال 91 عملکرد مناسبی را داشت و هم اکنون با 39 امتیاز در رتبه سوم لیگ دسته اول قرار دارد و همچنان این تیم همدانی یکی از شانس‌های رسیدن به پلی‌آف است.

این تیم در هفته بیست و چهارم در تاریخ 10 فروردین 92 در همدان میزبان تیم پارسه ایرانیان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار