مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. ارديبهشت 1392 - 10:57   |   کد مطلب: 6797
عظیمی مسئول ستاد مردمی دکتر جلیلی در گفتگو با صدای دانشجو:
دکتر جلیلی شخصیتی است ساده زیست، بی حاشیه، پرکار، برآمده از دل مردم
آقای جلیلی ظرفیت های خاص خودشان را هم برای این اجماع دارند از طرفی ایشان یکی از 3 گزینه آخر پایداری بودند، جامعتین به ایشان نظر دارد، آقای زاکانی و جبهه حماسه سازان نیز اعلام کردند قطعا از بین زاکانی و جلیلی 1 نفر خواهد آمد همچنین آقای حداد و ولایتی از اضافه شدن ایشان به لیست ائتلاف پیشرفت صحبت کرده
دکتر جلیلی شخصیتی است ساده زیست، بی حاشیه، پرکار، برآمده از دل مردم

 در حاشیه نماز جمعه با دیدن مسئول یکی از ستاد های مردمی دکتر سعید جلیلی در ملایر بر آن شدیم که با ایشان مصاحبه ای داشته باشیم که طبق معمول با خنده های حاج شهاب عظیمی روبرو شدیم

آقای عظیمی به عنوان سوال اول بفرمایید چرا جلیلی؟

به دو دلیل اصلی : 1.شاخصه های مورد نظر مقام معظم رهبری (حفظ الله) به طور مشهود در شخصیت دکتر جلیلی است.

2. ضمن اصلح بودن ایشان، برداشت ما از فضای مردم وسیاسیون این است که اجماع طیف ارزشی فقط بر روی آقای جلیلی ممکن است.

-دلیل ورود دکتر جلیلی از دیدگاه شما چیست؟

-تحلیل بنده این است که ورود آقای جلیلی به دلیل وارد شدن برخی نامزد های دیگر بوده است.چون برخی در روز آخر از جناح رقیب وارد صحنه شدند.می طلبید از طیف ارزشی نیز یک نیروی قدرتمند و با توان جذب آرا وارد صحنه شود تا رقابت منطقی تر و آرایش انتخاباتی جدی تر شود.

-ولی دکتر جلیلی قبل از افراد مد نظر شما ثبت نام کردند؟

-درست است که ایشان زود تر ثبت نام کردند ولی  شما اگر سایت های آقایان و روزنامه های منتسب به ایشان را در چند روز باقی مانده به پایان ثبت نام را نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد ثبت نام این دوستان در انتخابات قطعی بوده.

-رسانه های بیگانه  چندی است برروی سه نامزد مانور میدهند.و آنها را نامزدهای اصلی رقابت قلمداد میکنند.که یکی از آنها دکتر جلیلی است و تمام توان خود را بر تخریب ایشان گذشتند ،نظر شما در این مورد چیست؟

بله همانطور که شما فرمودید آنها هم متوجه شدند رقابت اصلی کجاست.وتخریب ایشان نیز به دلیل مواضع انقلابی واصولی ایشان است؛  حضرت امام فرمودند هرگاه در مسیری حرکت کردید که دشمنان از شما تعریف کردند قطعا راه را اشتباه رفتید و هرگاه مقابل شما موضع گرفتند قطعا در مسیر درست گام بر می دارید همین اتفاق نیز تاییدی بر عرایض ماست و البته باید گفت از دشمنان انقلاب غیر از این نیز انتظاری نیست.دکتر جلیلی بارها صلابت و جسارت خود را در مذاکرات ایران با 5+1 اثبات کرده.

-آیا پیشنهادی برای اصولگرایان دارید؟

هر چه سریعتر برای رسیدن به وحدت و اجماع بر روی گزینه ی اصلح جمع بندی های خود را انجام دهند، آقای جلیلی ظرفیت های خاص خودشان را هم برای این اجماع دارند از طرفی ایشان یکی از 3 گزینه آخر پایداری بودند، جامعتین به ایشان نظر دارد، آقای زاکانی و جبهه حماسه سازان نیز اعلام کردند قطعا از بین زاکانی و جلیلی 1 نفر خواهد آمد همچنین آقای حداد و ولایتی از اضافه شدن ایشان به لیست ائتلاف پیشرفت صحبت کرده

-چه توصیه ای به حامیان کاندید ها دارید؟

-ضمن توجه کامل به منویات امام خامنه ای (حفظ الله) عمل به قانون وعدم تخریب دیگران و ایجاد فضایی بی تنش و حاشیه.

-به لیست افراد ستاد شما که نگاه میکنیم، تقریبا همه از افراد شاخص ومعروف استان هستند، این امر در مدت کوتاه چگونه رقم خورد؟

-یکی از مواردی که باعث تعجب خود من هم شد ،همین امر بود که در یک مدت فوق العاده کم این امر در یک کیفیت عالی رقم خورد.درصورتی که افرادی که چندین ماه است در حال کار انتخاباتی اند، به جایی نرسیده اند.این خود دلیل دیگری بر مقبولیت فوق العاده ی دکتر جلیلی در مردم و نفوذ ایشان در قلوب مومنین است.

-یک جمله در باره آقای دکتر جلیلی؟

-دکتر جلیلی شخصیتی است ساده زیست، بی حاشیه، پرکار، برآمده از دل مردم که بر روی مواضع انقلاب اسلامی ایستادگی و پافشاری میکند. و این را با جانبازی برای اسلام در هشت سال دفاع مقدس اثبات کرده.

-به نظر شما برای رسیدن به اصلح باید چه مواردی را مد نظر قرار داد؟

بهترین را برای شناخت اصلح پیگیری بیانات مقام معظم رهبری است.

-ممنون از اینکه وقتتون را در اختیار ما قرار دادید.اگر صحبت دیگر دارید میشنویم.

از زحمات شما سپاسگزارم، و امیدوارم نتیجه ی انتخابات با حضور گسترده و آگاهانه ی مردم مورد رضایت خدا قرار گیرد.

-شما آخر صحبتتون زنده باد بهار نمی گید؟

-ما میگوییم، سلام بر مهدی زهرا ؛ سلاله ی هستی.

دیدگاه شما

آخرین اخبار