مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. خرداد 1392 - 5:54   |   کد مطلب: 6979
دکتر کاظم معتمدنژاد، شخصیت برجسته و شناخته شده در حوزه علوم ارتباطات کشور به دلیل بیماری در کما فرو رفت.
دکتر معتمدنژاد در کما!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وی از چهار ماه پیش دچار بیماری پارکینسون شده بود که به دلیل تشدید این بیماری در حالت اغما فرو رفته است و در حال حاضر در منزل بسر می برد.
از چند ماه پیش ، رفته رفته حال دکترمعتمدنژاد، بدتر شده و عملا در وضعیت کُما و زندگی با کمک دستگاه‎های پزشکی قرار گرفته است.هفته قبل و تا روزی که خانم دکتر درواقع دکتر رؤیا معتمدنژاد ، در یک مراسم رسمی مربوط به پدرش ، یعنی رونمایی از سردیس او در فرهنگسرای رسانه حضور نیافته بود، بیشتر برداشت‎ها در این زمینه بود که چون وضعیت روحی ایشان مخصوصا با توجه به بیماری و بستری شدن همزمان همسر دکتر معتمدنژاد خوب نبوده، تشخیص‎شان بر این شده که خانواده، با ملاقات‎های متعدد و پی در پی خیل علاقه‎مندان و غیره، به سختی مبتلا نشوند.

درگزارش خبرنگارما آمده است با توجه به وضعیت وی حتی یک بار به تغییر بیمارستان محل بستری بودن او اقدام کرده اند، ودرنهایت با نظر پزشکان، بیمار با تجهیزات بیمارستانی به منزل منتقل شده است.

شایان ذکر است ،دکتر کاظم معتمدنژاد، شخصیتی برجسته و البته شناخته شده در حوزه علوم ارتباطات کشور محسوب می‎شود. او از زمره نخستین گروه‎های دانشجویانی است که با سفر به غرب و تحصیل در این رشته، پای مباحث این علم را که در دنیا هم جزو علوم جدید محسوب می‎شود، به کشور باز کردند. او البته جزو گروهی از دانش آموختگان قدیمی این رشته بوده که نه تنها به کشور خود بازگشته، بلکه به شکل فعالی، در این زمینه به دانش افزایی جامعه علاقمندان پرداخته، خیلی از اولین‎های این رشته ،ازجمله نخستین دانشکده علوم ارتباطات،را در کشورمان بنیان می‎نهد.

او همچنین با دو سیاست و روش حرفه‎ای خود، در این زمینه جزو نام‎های خوش و البته مؤثر قرار گرفت؛ یکی حسن خلق او و دلسوزی برای تربیت شاگردانی که بتوانند این راه را ادامه دهند، دیگر، استمرار توام با تناوب و تکرار، در انتقال مفاهیم یا دستاوردهای این حوزه به داخل کشور. از همین روست که اولا دکتر معتمدنژاد به عنوان یک استاد، در نسل‎های مختلف دانش آموختگان این رشته، عاشقان سینه چاک و ارادتمندان بسیاری دارد، دیگر این که با مراجعه به آثار و نوشته‎ها و سخنرانی‎های او، یک خط واحد را می‎توان یافت که معمولا تلاش در تثبیت موضوع از طریق تکرار بیان، در آن ها مشهود است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار