مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. مرداد 1391 - 12:39   |   کد مطلب: 707
دردرگیری امروز پلیس با قاچاقچیان:
همدان شاهد شهادت سرباز وظیفه بود
در جریان تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر در همدان یک نفر از پرسنل انتظامی همدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد
همدان شاهد شهادت سرباز وظیفه بود

به گزارش صدای دانشجو:به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان ضمن تایید این خبر گفت: در جریان تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر در سطح شهر و برخورد خودرو آنها با خودروی سد شده نیروی انتظامی بر مسیر آنها یک سرباز وظیفه انتظامی همدان شهید شد.
سرهنگ 'رسول مرادی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل کلانتری 12 شهر همدان صبح امروز در حین گشت زنی در سطح شهر به یکی از خودروهای عبوری مظنون شده و دستور ایست به راننده خودرو می دهند.
وی اضافه کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به افزودن سرعت خود کرده که به دنبال فرار راننده علاوه بر تعقیب خودرو موضوع به مرکز انتظامی گزارش داده می شود.
وی با ذکر اینکه واحدهای پشتیبانی بلافاصله وارد عمل می شوند اظهار داشت: به دنبال تعقیب و گریز راننده خودرو فراری اقدام به حرکت در مسیر مخالف در میدان سپاه (معروف به چراغ قرمز)همدان کرده و در خلاف جهت خودروهای جاده همدان - تهران حرکت می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: سپس خودرو از روی جدول به سمت منطقه حصار راه علی آباد فرار کرده و از آنجا نیز وارد بلوار آیت اله نجفی و در نهایت چهار راه آیت اله نجفی (میدان میوه و تره بار) تردد می کند.
سرهنگ مرادی بیان کرد: عوامل انتظامی در محل چهار راه میدان بار مسیر قاچاقچیان را سد کرده بوند که راننده با عبور از چراغ قرمز با سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت به خودروی انتظامی برخورد می کند.
وی اضافه کرد: برخورد خودروی قاچاقچیان با خودروی عوامل انتظامی موجب مجروح شدن راننده و دو سرنشین خودروی قاچاقچیان و به شهادت رسیدن یک سرباز وظیفه شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: قاچاقچیان به علت شدت جراحات ناشی از سانحه رانندگی به مراکز درمانی منتقل شدند که یک نفر از آنها در بیمارستان جان باخت.
وی گفت: به علت حرکت مارپیچ و تردد در خلاف مسیر امکان استفاده از سلاح گرم و تیر اندازی برای متوقف کردن قاچاقچیان نبود چرا که احتمال برخورد تیر با دیگر خودرو بسیار زیاد بود.
وی در خصوص هویت و سابقه قاچاقچیان دستگیر شده بیان کرد: یک نفر از قاچاقچیان ساکن همدان و دو تن دیگر ساکن تهران هستند و یک نفر از آنها دارای سابقه حمل مواد مخدر است.
وی افزود: 40 سانت هروئین به همراه پنج سانت شیشه از قاچاقچیان کشف شد البته سوداگران مرگ قبل از وقوع سانحه رانندگی و دستگیری ، مواد مکشوفه را به بیرون از خودرو پرتاب کردند.

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار