به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 11. مرداد 1391 - 10:48   |   کد مطلب: 729
معاون اول رييس‌جمهور تاكيد كرد كه حكم ديوان عدالت اداري مبني بر ابطال حكم انتصاب سعيد مرتضوي به عنوان مديرعامل صندوق تامين اجتماعي اجرا نخواهد شد.
مرتضوي در تامين اجتماعي باقي مي‌ماند

به گزارش صدای دانشجو به نقل ازايسنا، محمدرضا رحيمي در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشي درباره موضع دولت نسبت به راي صادره از سوي ديوان عدالت اداري براي سعيد مرتضوي گفت: موضع دولت مشخص است؛ معاونت حقوقي استدال خود را ارائه كرده است.
وي افزود: تامين اجتماعي يك موسسه عمومي غيرانتفاعي و غيردولتي است و گمان مي‌كنم تصميم ديوان عدالت اداري در آن مورد نافذ نباشد. معاونت حقوقي اين مساله را از جهت حقوق بررسي كرده و پاسخ‌هاي مناسب را در روزهاي گذشته داده است.

معاون اول رييس‌جمهور در پاسخ به اين پرسش كه "آيا امكان اجراي راي ديوان عدالت اداري درباره سعيد مرتضوي وجود دارد؟" گفت: اجرا نمي‌شود و آقاي مرتضوي سر جايش است.

به گزارش ايسنا، رحيمي در ادامه و در حاشيه مراسم رونمايي از كتاب «ديباچه نام پرودگار» ـ كه شامل 57 نقاشي خط بسم‌الله الرحمن الرحيم اثر رحيمي است ـ در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه "سياست‌مداري سخت‌تر است يا هنر؟" گفت: هنرمند به دنبال به نمايش گذاشتن جلوه‌هايي از طبيعت است اما سياست اين طور نيست.

وي همچنين در پاسخ با اين پرسش كه "شما چطور هم در زمينه سياست فعاليت مي‌كنيد و هم در زمينه هنر؟" اظهار كرد: من هرگز دل به سياست نداده‌ام و به معناي امروزي سياسي نبودم. گاهي فرصتي پيش بيايد دست به قلم برمي‌دارم و بسم‌الله مي‌نويسم و اكنون به تشويق دوستان، شكل كتاب گرفته است. بر اين اساس، 114 بسم‌الله در 14 نوع نوشتم كه اساتيد هنر 57 اثر را انتخاب كردند و منتشر شد و قرار است كه از محل فروش آنها به ايتام كمك شود.

خبرنگاري از معاون اول رييس‌جمهور خواست كه اگر خبر خوشحال‌كننده‌اي دارد، مطرح كند كه وي پاسخ داد: همه خبرها خوشحال‌كننده است. مقاومت ما و دور زدن شديد‌ترين تحريم‌‌ها كه عليه ملت ايران اعمال شده، سبب شده كه روز‌به‌روز دشمنان به شكست، تعجب و تحير نزديك مي‌شوند؛ اگرچه زحمات زيادي بر دوش مسئولان گذاشته و پيروزي ازآن ملت ايران است.

معاون اول رييس‌جمهور در پايان تصريح كرد: اقدام ديگري كه در حال انجام آن هستيم، سر و سامان دادن به بازار است و تلاش مي‌كنيم اقلام اساسي مورد نياز مردم را به شكل مطلوب تامين كنيم و در اختيار آنها قرار دهيم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار