مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. تير 1392 - 6:29   |   کد مطلب: 7376
فینال جام کنفدراسیون‌ها ـ برزیل: شیر خفته بیدار شد‌
برزیل، قهرمان جهان را در هم کوبید
در دقیقه دوم در یک رفت و برگشت، توپ به فرد رسید تا وی در حالتی دراز‌کش دروازه ایکر کاسیاس را باز کند و نیمار در دقیقه 44 روی پاس اسکار با روی پا و با ضربه‌ای دیدنی گلزنی کرد. در دقیقه 47 با پاس زیبای هاگ و فریب جالب نیمار، فرد از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و توپ را با پای راست و زمینی وارد دروازه کاسیاس کرد. توپ پس از برخورد به دست کاسیاس و تیر عمودی، وارد دروازه شد تا گل سوم برای برزیل رقم بخورد.
برزیل، قهرمان جهان را در هم کوبید
تیم فوتبال برزیل با برتری پرگل در فینال جام کنفدراسیون‌ها مقابل اسپانیا قهرمان شد. برزیل با تیزهوشی مهاجمان خود و با یک بازی حساب شده و درگیرانه با پیروزی سه بر صفر مقابل اسپانیا، بازی را به پایان رساند.
به گزارش «تابناک»، برزیل و ایتالیا فینال جام کنفدراسیون‌ها را ساعت 2:30 بامداد دوشنبه به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو آغاز کردند که این دیدار با برتری سه بر صفر شاگردان اسکولاری به پایان رسید.
تصویر نیمار و فرد دو گلزن فینال
برزیل ، قهرمان جهان را در هم کوبید
اسپانیا قهرمان جام جهانی گذشته‌ و برزیل میزبان جام جهانی آینده است.

برزیل با این ترکیب وارد میدان شده است: سزار، آلوز، مارسلو، لوئیز، مارسلو، گوستاوو، سیلوا، هالک، اسکار نیمار، فرد.

اسپانیا نیز با این نفرات به میدان آمده‌: کاسیاس، پیکه، راموس، آلبا، آربلوا، اینسیتا، ژاوی، بوسکتس، ماتا، پدرو، تورس.

در دقیقه دوم و در یک رفت و برگشت توپ به فرد رسید تا وی در حالتی دراز‌کش دروازه ایکر کاسیاس را باز کند و نیمار در دقیقه 44 روی پاس اسکار با روی پا و ‌نیز ضربه‌ای دیدنی گلزنی کرد.

صحنه‌ جالب این دیدار در دقیقه چهلم رقم خورد و در شرایطی که ضربه پدرو در آستانه گل شدن بود، داوید لوئیس با تکلی دیدنی و فوق‌العاده توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد تا یک گل را برای تیمش بخرد.

دقیقه 47: با پاس زیبای هاگ و فریب جالب نیمار، فرد از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و توپ را با پای راست و زمینی وارد دروازه کاسیاس کرد. توپ پس از برخورد به دست کاسیاس و تیر عمودی، وارد دروازه شد تا گل سوم برای برزیل رقم بخورد.

دقیقه 54: با خطایمارسلو پنالتی برای اسپانیا اعلام شد که پنالتی تورس به اوت رفت‌.
دقیقه 68: نیمار در ضد حمله پا به توپ شد و از پیکه گذشت، ولی با خطای پیکه در پشت محوطه جریمه سرنگون و به دنبال آن، پیکه اخراج شد‌ تا اسپانیا ده نفره شود.

صحنه گل اول برزیل
برزیل ، قهرمان جهان را در هم کوبید
پس از گل سوم ماتادورها، ‌روی دروازه برزیل فشار آوردند و توانستند یک ضربه پنالتی بگیرند که سرخیو راموس این موقعیت را هدر داد و توپ را به بیرون زد.
شاگردان دل بوسکه باز هم به تلاش خود برای باز کردن دروازه برزیل ‌ادامه دادند، ولی موفق به گلزنی نشدند.
در یکی از موقعیت‌های بازی و در یک ضد حمله تند و تیز، نیمار پیش از ورود به محوطه جریمه اسپانیا توسط پیکه سرنگون و خطای مدافع اسپانیا با کارت قرمز داور هلندی همراه شد و اسپانیا از دقیقه 68 بازی را ده نفره ادامه داد.
در ادامه، دو تیم موقعیت‌هایی را ‌روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که ثمری نداشت و بازیکنان برزیل با نتیجه‌ قاطع سه بر صفر به سلطه ماتادورها و شکست ناپذیری آن‌ها در فوتبال جهان پایان دادند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار