مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. شهريور 1392 - 16:51   |   کد مطلب: 8379
انتقاد عضو کمیسیون آموزش از عزل ‌و نصب‌های شتابزده سرپرست وزارت علوم
توفیقی به جای داس، کلید داشته باشد/ در آستانه مهرماه ایجاد تنش به صلاح نیست
حجت‌الاسلام سلیمی با انتقاد از عزل و نصب‌های شتابزده سرپرست وزارت علوم گفت: هرچه سریع‌تر باید جلوی این اقدامات گرفته شود.
توفیقی به جای داس، کلید داشته باشد/ در آستانه مهرماه ایجاد تنش به صلاح نیست

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با فارس به برکناری حجت‌الاسلام شریعتی از ریاست دانشگاه علامه طباطبایی توسط سرپرست وزارت علوم اشاره کرد و اظهارداشت: این برکناری و انتصاب در حالیست که سرپرست ممکن است از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر انتخاب نشود و حداکثر 3 ماه در این سمت باقی بماند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دیگر عزل و نصب های صورت گرفته در وزارت علوم، طرح این سؤال که آیا منطقی است در طی این 3 ماه این همه عزل و نصب صورت گیرد، تصریح‌کرد: ما انتظار داشتیم سرپرست وزارت علوم به جای داس، کلید در دست داشته باشد و شعار تدبیر و امید را محقق کند.

وی با تأکید بر اینکه به نظر می‌رسد قصد و غرض از این عزل‌و نصب‌های شتاب‌زده این است که فشار بر روی وزیر بعدی کم شود، افزود: هرچه سریع‌تر باید جلوی این اقدامات گرفته شود؛ چراکه ممکن است وزیر بعدی این این عزل و نصب‌ها را نپسندد.

سلیمی با بیان اینکه آقای نصیری قیداری معاون پارلمانی وزارت علوم باید این نکات را با آقای توفیقی مطرح‌کند، افزود: ما در آستانه اول مهرماه هستیم و نباید دانشگاه‌ها را با این تنش مواجه کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار