مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. شهريور 1392 - 13:59   |   کد مطلب: 8434
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانیم که نباید در دربی اشتباه کنیم و تمام تلاش‌مان این است که پیروز بازی باشیم.
تمام تلاش‌مان این است که پیروز دربی باشیم/ قلعه‌نویی مربی بزرگ و دوست من است

 

به گزارش تسنیم، علی دایی به‌عنوان سرمربی تیم میهمان دربی 77 در نشست خبری پیش از بازی‌ حاضر شد و اظهار داشت: مطمئناً همه غیر از من می‌توانند در مورد این بازی صحبت کنند. دربی بازی بسیار بزرگی است و فردا سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و تمام امیدمان این است که تماشاگران‌مان را راضی کنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله فردا باید بهترین بازی خود را انجام دهیم و به هیچ عنوان نباید پا عقب بگذاریم. مطمئناً بازی با استقلالی که کادر فنی بسیار بزرگی دارد، کار دشواری است. لزومی ندارد من از قلعه‌نویی و همکارانش تعریف کنم، زیرا نتایج چند سال اخیر نشان‌دهنده همه‌چیز است. بازی سخت و حساسی داریم. می‌دانیم که نباید اشتباه کنیم و تمام تلاش‌مان این است که پیروز بازی باشیم. به مساوی هم فکر نمی‌کنیم و دنبال پیروزی هستیم، زیرا 3 امتیاز این بازی می‌تواند کمک زیادی به ما کند و با این روحیه وارد میدان می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازیکنانی که در اختیار نخواهد داشت، گفت: متأسفانه امید عالیشاه محروم است و حمید علی‌عسگر به‌دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد.

به گزارش تسنیم، علی دایی در مورد اینکه عده‌ای معتقدند سرمربیان 2 تیم برای نباختن پا به میدان می‌گذارند، گفت: اصلاً دنبال تساوی نیستیم و در طول هفته هم از بازیکنانم خواسته‌ام که به 3 امتیاز این بازی  فکر کنند، زیرا هر تیمی در این دیدار شکست بخورد تا مدتی روی سرمربی آن فشار است و هیچ سرمربی دوست ندارد این بازی را واگذار کند. در طول این مدت تمریناتی انجام دادیم که بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور استقلال در رتبه 84 دنیا و اینکه این مسئله چقدر روی روند کارشان تأثیر می‌گذارد، عنوان کرد: من به این مسائل فکر نکرده و نمی‌کنم. همان‌طور که گفتم من با حال و آینده زندگی می‌کنم. سعی می‌کنیم بازی‌های خودمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به این مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشیم.

دایی درباره اینکه آیا ITC محمدرضا خلعتبری برای بازی فردا رسیده است یا خیر، گفت: به هیچ عنوان از این مسئله خبر ندارم و قبل از حضور در نشست در تماسی که با مسئولان باشگاه داشتم به من اعلام کردند که هنوز ITC این بازیکن صادر نشده است. امیدوارم که این اتفاق هرچه زودتر رخ دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی فردا تجربه استقلال به این تیم کمک می‌کند یا جوانی پرسپولیسی‌ها تأثیرگذار خواهد بود، تأکید کرد: من برای نظر تمام کارشناسان احترام قائلم اما باید بگویم پرسپولیس به‌اندازه کافی بازیکن باتجربه دارد تا در شرایط حساس تیم را رهبری کنند و بتوانند کارشان را درست انجام دهند. ما بازیکنان خیلی بزرگی داریم که به جوان‌های‌مان کمک می‌کنند و یکی از عوامل پیشرفت جوان‌ها وجود همین بازیکنان باتجربه است. بازهم تأکید می‌کنم آن‌قدر بازیکن باتجربه و بزرگ در تیم ما وجود دارد که بتوانیم بازی را اداره کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش اینکه آیا از تفکرات امیر قلعه‌نویی برای بازی فردا خبر دارد یا خیر، اظهار داشت: مطمئناً ما از گذشته‌ها درس می‌گیریم و باتجربه می‌شویم، اگر قرار بود من استراتژی قلعه‌نویی را بدانم می‌دانستم چطور باید ترکیب تیمم را بچینم اما مطمئناً استقلالی‌ها می‌آیند تا 3 امتیاز بازی را کسب کنند. فردا ما هم تیم آماده‌ای را به زمین می‌فرستیم تا با ارائه یک بازی خوب و منطقی 3 امتیاز را کسب کنیم.

دایی در پاسخ به این سؤال که دیر رسیدن ITC محمدرضا خلعتبری به‌دلیل برخی کارشکنی‌ها نیست، تأکید کرد: من از مسئله‌ای خبر ندارم و چنین مواردی را نمی‌دانم. این سؤالات را باید از مسئولان باشگاه بپرسید اما باید بگویم دوست دارم خلعتبری هرچه زودتر به ما کمک کند. ما الآن درصد کوچکی برای حضور خلعتبری در دربی گذاشته و به بازی بدون او هم  فکر کرده‌ایم. البته اگر ITC این بازیکن برسد می‌تواند به ما کمک کند و در اهداف و تاکتیک ما تغییرات به وجود آورد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند رکورد شکست‌ناپذیری امیر قلعه‌نویی در دربی را بشکند، گفت: فکر می‌کنم دارم تکراری جواب می‌دهم! قلعه‌نویی مربی بزرگی است که نتایج کسب‌شده توسط او در این چند سال اخیر نشان‌دهنده همین مسئله است. او دوست من است اما شرایط هر بازی با بازی دیگر فرق می‌کند. ما فردا مطمئناً یک روز دیگر را در پیشِ‌رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قطعاً من دنبال شکستن رکورد نیستم و دنبال این هستم که پرسپولیس موفق باشد. من بعد از اینکه از راه‌آهن جدا شدم و به پرسپولیس آمدم یک آرامش بزرگ را از دست دادم، چون در آن تیم می‌توانستم راحت‌تر مربیگری کنم اما دوست داشتم به پرسپولیس کمک کنم و به تنها چیزی که فکر می‌کنم این است که پرسپولیس سربلند باشد. امیدوارم فردا بتوانیم یک خوشحالی بزرگ به هواداران بدهیم.

دایی ضمن بیان این مسئله که نتایج پیش از دربی پرسپولیس و استقلال شاید بتواند در دربی اثرگذار باشد، تصریح کرد: دربی شرایط ویژه خودش را دارد و قطعاً بازیکنان با انگیزه زیادی برای حضور در این بازی به میدان وارد می‌شوند تا بتوانند نتایج گذشته را جبران کنند. در دربی انگیزه‌های جدا از فوتبال وجود دارد و حساسیت بازی برای هواداران انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. در نهایت تیمی برنده بازی است که کنار روحیه و انگیزه مسائل تاکتیکی آن را رعایت کند.

وی در مورد داوری این دیدار که به‌عهده علیرضا فغانی است، گفت: نظر خاصی ندارم، برای تیم داوری آرزو می‌کنم تا بهترین قضاوت را در دربی انجام دهد. وظیفه ما و هواداران این است که به داوران کمک کنیم و این موضوع باعث می‌شود که آنها بهتر کار کنند. آرزو می‌کنیم تیم داوری این دیدار به‌نحو احسن سوت بزند و حقی از کسی ضایع نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تماشاگران و اینکه چه توصیه‌ای به آنها دارد، عنوان کرد: همیشه گفته‌ام هوادار کسی است که تیم خودش را تشویق کند و با تیم حریف کاری نداشته باشد و از دقیقه یک تا پایان بازی از تیمش حمایت کند. حمایت آنها باعث می‌شود تیم ما راحت‌تر بازی کند. از همه خواهش می‌کنم در کمال احترام به رقیب تیم خودشان را تشویق کنند تا ان‌شاءالله شاهد بازی و فضای خوبی در استادیوم باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار