مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. شهريور 1392 - 9:45   |   کد مطلب: 8565
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شایعه مرخصی همیشگی رویانیان را تکذیب و تاکید کرد، دلیلی برای برکناری رویانیان وجود ندارد.
جمشیدی: دلیلی برای برکناری رویانیان وجود ندارد / منافع برخی‌ها در به حاشیه بردن پرسپولیس است

 

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت حال حاضر پرسپولیس و حضور این تیم در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: شرایط بهتر از این نمی‌شود. خدا را شکر تیم در وضعیت خوبی قرار گرفته است که این جای خوشحالی زیادی برای ما دارد. خوشبختانه قدم دایی برای پرسپولیس خوب بوده است.

وی در واکنش به شایعه مرخصی همیشگی محمد رویانیان و جانشینی بهروز منتقمی به جای او عنوان کرد: تمام این صحبت‌ها شایعه است. متاسفانه هر زمانی که پرسپولیس و یا حتی استقلال روی نوار نتیجه‌گیری قرار می‌گیرند و وضعیت ثابتی پیدا می‌کنند برخی‌ها در اردوی این تیم‌ها شایعه و اختلاف می‌اندازند و سعی می‌کنند همبستگی تیم را به هم بزنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تا به امروز حرفی از رفتن رویانیان نبوده است. وقتی شرایط پرسپولیس مطلوب است دلیلی برای برکناری یا استعفای رویانیان وجود ندارد. تا الان نه رویانیان درخواست جدایی داده و نه هیئت مدیره به جدایی او تمایل دارد. متاسفانه برخی‌ها منافع‌شان در به حاشیه بردن پرسپولیس و استقلال است. از همین جا اعلام می‌کنم با قاطعیت از رویانیان حمایت خواهیم کرد.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که اوضاع مالی بازیکنان پرسپولیس در چه وضعیتی قرار دارد و آیا قرار است به علت پیروزهای اخیر به آنها پاداشی پرداخته شود یا خیر، گفت: در خصوص بحث‌های مالی رویانیان تصمیم‌گیرنده است، چون کارهای اجرایی بر عهده ایشان است. ما (اعضای هیئت مدیره باشگاه)‌ نمی‌توانیم در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم و باید برای پرداخت پاداش یا جریمه بازیکنان مدیرعامل باشگاه نقطه نظرات خود را با هیئت مدیره در میان بگذارد و در صورت موافقت در این زمینه اقدام کند.

وی در مورد اینکه چه زمانی جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و سرپرست وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: متاسفانه جلسه گذشته لغو شد و ما منتظریم تا در این هفته خدمت آقای صالحی امیری برویم و با ایشان جلسه‌ای را برگزار کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار