مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. شهريور 1392 - 8:12   |   کد مطلب: 8612
برنامه‌های آتی سلسله نشست‌های «سلام حضرت شعر» به استاد مشفق کاشانی اختصاص دارد. شاعران در این برنامه اخوانیه‌های خود را برای این اساتید قرائت می‌کنند.
«سلام حضرت شعر» بر مشفق کاشانی

 

رضا اسماعیلی، شاعر و منتقد ادبی، در گفت‌وگو با تسنیم، از برگزاری ششمین دوره مراسم «سلام حضرت شعر» خبر داد و گفت: مراسم دیدار شاعران با پیشکسوتان شعر در قالب سلسله برنامه‌های «سلام حضرت شعر» به کوشش سایت شاعران فارسی‌زبان و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم نشان دادن ارادت و ادب دوستان شاعر به اساتید و پیشکسوتان این حوزه است. علاوه بر این، در نظر داریم تا سنت دیرینه «اخوانیه‌سرایی» را که مدتی است مورد فراموشی واقع شده است، احیا کنیم. وجه تمایز این دیدارها با دیگر برنامه‌هایی که تاکنون در این قالب برگزار شده، این است که شاعران در یک فضای صمیمی به گفت و شنود حرف‌های خود و دیدار با اساتید می‌پردازند.

اسماعیلی یادآور شد: تاکنون دیدارهایی با شاعران سیمین‌دخت وحیدی، محمدعلی بهمنی و حسین اسرافیلی برگزار شد. قرار است در جلسات آینده دیداری با استاد مشفق کاشانی و حمید سبزواری داشته باشیم.

«سلام حضرت شعر» پنجشنبه‌ها با حضور شاعرانی چون حسین اسرافیلی، علی‌محمد مؤدب، رضا اسماعیلی، میلاد عرفان‌پور و ... ساعت 17 برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار