مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. مهر 1392 - 4:53   |   کد مطلب: 8809
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ۳ بر صفر ژاپن به فینال رسید.
ژاپن هم حریف شاگردان ولاسکو نشد/ ایران اولین فینالیست جام هفدهم

به گزارش تسنیم، دیدار ایران در مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا مقابل ژاپنی برگزار شد که یکی از چهار تیم حاضر در تمام ادوار رقابت‌های قهرمانی آسیا است و با کسب هفت طلا، سه نقره و سه برنز پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود. این تیم به غیر از سه دوره در دیگر ادوار برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی قهرمانی قرار داشته است. آنها همچنین یک طلا، یک نقره و یک برنز بازی‌های المپیک و دو نقره جام جهانی نیز در کارنامه خود دارند.

خولیو ولاسکو در بازی رده بندی جام هفدهم مقابل ژاپن، تیم خود را با ترکیب اولیه سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف (لیبرو) به زمین فرستاد در حالی که علیرضا مباشری، رحمان داودی، آرمین تشکری، شهرام محمودی و مهدی مهدوی نیز بازیکنان ذخیره ایران بودند.

از ابتدای بازی مشخص بود که ژاپن به خوبی به خوبی توسط کادر فنی برای بازیکنان آنالیز شده است. تسلط بر توپ‌های دریافتی و استفاده از مهاجمان مختلف توسط سعید معروف و به دنبال آن دفاع روی تور موثر، عامل برتری تیم ایران در 2 ست ابتدایی بازی بود. شاگردان ولاسکو خیلی راحت‌تر از چیزی که لبنان را در بازی قبلی شکست داده بودند در ست‌های ابتدایی این بازی از پس ژاپن بر آمدند. ست اول با نتیجه 25-19 و ست دوم با حساب 25-16 به سود ایران تمام شد.

در ست سوم ژاپن تا لحظات پایانی تیم برتر میدان بود و این ایران بود که سعی می‌کرد خودش را به حریف برساند اما از امتیاز 20-20 تب حضور در فینال و پیروزی 3 بر صفر مقابل ژاپن بازیکنان ایران را تحت تاثیر قرار دارد. ایران در این ست با نتیجه 25-22 پیروز شد و تا با برتری 3 بر صفر به فینال برسد و منتظر بازی کره جنوبی و چین باشد که امشب برگزار می‌شود. فینال این مسابقات ساعت 18 فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار