مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. مهر 1392 - 6:55   |   کد مطلب: 8979
بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: قهرمانی تیم ملی در مسابقات مردان آسیا آنقدر پرقدرت بود که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.
قهرمانی تیم ملی بی‌حرف و حدیث بود/ لزومی ندارد به تیم ملی فکر کنم

سید مهدی بازارگرد در مورد قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در هفدهمین دوره مسابقات مردان آسیا به تسنیم گفت: حضور ایران در لیگ جهانی تاثیر خودش را در مسابقات قهرمانی آسیا نشان داد و بازیکنان ایران با ارائه بازی‌هایی به مراتب برتر از حریفان برای دومین بار متوالی قهرمان آسیا شدند. قهرمانی تیم ملی آنقدر پرقدرت و بی نقص بود که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

قطر پاسور پیشین تیم ملی ادامه داد: قهرمانی در آسیا برای بازیکنان ایران خیلی راحت‌تر از بازی در لیگ جهانی بود و آنها حریفان خود را به ویژه در مرحله نیمه نهایی و فینال خیلی راحت شکست دادند.

بازارگرد که فصل آینده را هم در تیم پیکان خواهد بود در این باره گفت: بیشتر اعضای کادر فنی پیکان به همراه تیم والیبال زیر 23 سال در برزیل هستند ولی تمرینات ما با جدیت دنبال می‌شود. رحمان داودی و فرهاد ظریف، مهمترین بازیکنانی هستند که از تیم جدا و علی حسینی، معنوی نژاد و محمد محمدکاظم به تیم اضافه شدند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم روی باشگاه پیکان است و دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کنم. در واقع لزومی ندارد که به تیم ملی فکر کنم چون دو بازیکن خوب و آماده در تیم هستند. شهرام محمودی و امیر غفور کاملا آماده هستند و بازی‌های خوبی از خود ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار