به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 14. مرداد 1391 - 8:27   |   کد مطلب: 902
در روزی که نماینده های هیچ کدام از تشکل های مطرح دانشجویی حضور نداشتند دفتر ریاست جمهوری دیداری بین رئیس جمهور ودانشجویان تشکیل داد
(تصاویر) دیدار دانشجویان با رئیس جمهور بدون بسیج دانشجویی

به گزارش صدای دانشجو ضیافت افطاری رئیس جمهور با نمایندگان مثلا تشکل های دانشجویی عصر دیروز همچون روال سال های گذشته برگزاری شد.

تابلوی فرهنگی شما " لاله" نیست بلکه " ننه سکینه " است،شنیده شدن صدای کارگزاران از جلسه احمدی نژاد، اگر حجاب و اقتصاد مهم نیست دفاع از اطرافیان مهمتر است، مجموعه ای از نظرات و سخنان دانشجویان خطاب به احمدی نژاد در جلسه افطاری روز پنجشنبه بود.

همچنین احمدی نژاد در صحبت های خود در این دیدار به برخی سوالات دانشجویان پاسخ داد و در خلال سخنرانی بارها اظهار داشت، حرف هایی است که نمی توانم در حال حاضر بزنم چون به صلاح انقلاب و نظام نیست.

احمدی نژاد وقتی می خواست دلائل عدم شرکت در جلسات مجمع را مطرح کند میکرفون سالن قطع شد و همین موضوع باعث شد برخی حضار مزاح گونه و با طعنه قطع برق را سیاسی می دانستند.

درادامه سخنرانی، احمدی نژاد چندین بار سعی کرد ایستاده بدون میکروفن صحبت کند اما به دلیل ضعیف بودن صدا به طوری که همه دانشجویان حاضر در سالن نمی توانستند گوش کند موفق نشد تا جایی که دانشجویانی که در ردیف های آخر سالن حضور داشتند جلوی جایگاه آمده و بر روی زمین نشستند.

با طولانی شدن سخنان رئیس جمهور، ادامه برنامه از وقت اذان گذشت و احمدی نژاد در پایان برنامه نامه های دانشجویان را شخصا گرفت و تا 15 دقیقه سرپائی با دانشجویان در مورد مسائل مختلف گفت وگو می کرد. وقتی تعداد نامه ها زیاد شد احمدی نژاد خطاب به دانشجویان گفت شما برای جمعه ما هم کار تراشیدید من شخصا نامه های شما را می خوانم.

در پایان این دیدار احمدی نژاد خطاب به دانشجویان گفت: من به کسانی که میگویند منتظر احمدی نژاد سال 84 هستیم می گویم من هم منتظر یاران سال 84 خود هستم.

عکس های ایسنا و پایگاه ریاست جمهوری از این دیدار را در زیر می بینید.
[gallery link="file" order="DESC" columns="2"]

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار