مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. مهر 1392 - 9:13   |   کد مطلب: 9070
سرپرست وزارت علوم با اشاره به معرفی گزینه نهایی وزارت علوم به مجلس شورای اسلامی گفت: فرجی دانا گزینه مناسبی است.
"فرجی‌دانا" گزینه مناسبی است/ معرفی وی به‌خواست من نبود؛ تصمیم رئیس‌جمهور بود

 

به گزارش صدای دانشجو جفعر توفیقی سرپرست وزارت علوم در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به معرفی گزینه نهایی رئیس جمهور برای وزارت علوم به مجلس و در پاسخ به این سؤال "آیا این مسئله به‌خواست شما نیز بوده است؟" گفت: خواست من نبوده بلکه تصمیم رئیس جمهور بوده و با توجه به اینکه معرفی نامزدهای پیشنهادی از اختیارات رئیس جمهور است، ایشان مصلحت دیدند آقای فرجی‌دانا را به مجلس معرفی کنند.

وی افزود: فرجی‌دانا جزو منتخبین کارگروه آموزش عالی در ستاد آقای روحانی بودند و به‌نظر من برای این جایگاه مناسب هستند و ان‌شاءالله که از پس این مسئولیت به‌خوبی بربیایند.

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به این سؤال "شما در اکثر مصاحبه‌های خود اعلام می‌کردید شخص نهایی برای معرفی به مجلس برای حوزه وزارت علوم هستید؛ چه شد که ناگهان این مسئله تغییر کرد؟" گفت: بله؛ این مسئله عنوان می‌شد اما معرفی نهایی وزرا از اختیارات رئیس جمهور است و ایشان در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند و بنده تا مدتی که بودم، انجام وظیفه کردم.

توفیقی در پاسخ به این سؤال که آیا سمت دیگری در دولت به شما پیشنهاد شده است؟ پاسخ داد: نخیر؛ بنده همچنان مدرس دانشگاه تربیت مدرس هستم.

وی در پاسخ به این سؤال "شما همچنان در وزارتخانه علوم مستقر هستید؟" گفت: بله؛ باید باشم تا ان‌شاءالله وزیر معرفی شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار