مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. مهر 1392 - 8:52   |   کد مطلب: 9096
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اظهارات اخیر یکی از دولت‌مردان آمریکایی علیه ملت ایران گفت: آقای ظریف در برابر توهین دولت‌مردان آمریکایی سکوت نکند.
وزیر امورخارجه در برابر توهین دولت‌مردان آمریکایی به ملت ایران سکوت نکند

به گزارش صدای دانشجو علیرضا کریمی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مبنای رفتار جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست‌خارجی، گفت: اصل رفتار مسئولان سیاست‌خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی ایران تاکنون  بر مبنای رفتار صادقانه بوده است.

وی با بیان اینکه در دوره جدید مذاکرات هسته‌ای نیز دولت‌مردان ایران مبنای رفتار خود را بر همین اصل قرار داده است، افزود: موارد مختلفی در مذاکرات هسته‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ایران صادقانه به تعهدات خود عمل می‌کند و با صداقت در این مذاکرات عمل کرده است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: با این وجود طرف مقابل گاهاً با کارشکنی‌های خود با بدعهدی در برابر ایران واکنش نشان داده و دولت جمهوری اسلامی ایران همواره باید متوجه باشد طرف غربی صداقت خود را بارها زیر سوال برده و ما نمی‌توانیم خوش‌بینانه به آنها نگاه کنیم.

کریمی با اشاره به اظهارات وندی شرمن معاون سیاسی وزارت‌خارجه آمریکا و توهینش به ملت ایران، گفت: اظهارات وقیحانه مسئولان سیاست‌خارجی آمریکا  مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی از تاکتیک فریب و نیرنگ استفاده می‌کند، مسئله‌ای است که دولت‌مردان آمریکایی بارها از آن بهره گرفته‌اند و نمونه اخیر آن عدم محرمانه نگه داشتن مذاکرات ژنو و در اختیار قرار دادن اطلاعات این نشست به رژیم‌صهیونیستی است.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه فریب و نیرنگ همواره اساس کار دولتی مانند آمریکا بوده است، خاطرنشان کرد: آقای ظریف مقتدرانه در مقابل طرف غربی بیایستد و  دلیل اینکه مذاکرات باید محرمانه طی شود را برای نخبگان توضیح دهد اما در مقابل توهین‌های دولت آمریکا سکوت نکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نباید برای اعتمادسازی از مواضع اصولی خودمان کوتاه بیاییم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار