مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آبان 1392 - 10:36   |   کد مطلب: 9283
افشاگر اطلاعات جاسوسی آمریکا در گفتگویی خاطر نشان کرد که من کار درستی انجام داده ام و اصلا پشیمان نیستم.
اسنودن: من از افشاگری‌هایم پشیمان نیستم

 

به گزارش تسنیم، به نقل از  روزنامه پانورامای آلمان در حاشیه دیدار "هانس کریستین اشتروبل" نماینده حزب سبز آلمان با اسنودن که روز پنج شنبه در مسکو انجام شد دو تن از خبرنگاران روزنامه های "زوددویچه سایتونگ" و پانوراما گفتگویی را با این افشاگر اطلاعاتی جاسوسی های آمریکا انجام دادند.

اسنودن در پاسخ به این پرسش که آیا شما از افشاگری های اطلاعاتی خود پشیمان نیستید گفت: با در نظر گرفتن نتیجه آن من کار درستی انجام داده ام و اصلا پشیمان نیستم.

وی در ادامه گفت: هزینه این اقدام من از دست دادن تماس ها و مناسبات منظم با خانواده و دوستانم بود.

اسنودن در ادامه این گفتگو خاطر نشان کرد که من بااین اقدام خود همه چیز را به جریان انداختم و در پایان، این خبرنگاران، سیاستمداران و کارشناسان فنی هستند که تعیین می کنند ما تا چه حد از این افشاگری ها سود می بریم.

وی در ادامه درباره این انتقاد که با این افشاگری ها به دولت آمریکا آسیب وارد شده است گفت: آنچه که به عموم مردم در آمریکا و کشورهای دیگر کمک می کند، همچنین به دولت آمریکا هم کمک خواهد کرد.

اسنودن در این باره که دولت آمریکا می خواهد وی را به دلیل افشاگری هایش تحت پیگرد قانونی قرار دهد گفت: دولت آمریکا می خواهد به این ترتیب درس عبرتی به دیگران بدهد مبنی بر اینکه اگر تو حقیقت را بگویی ما تو را نابود می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار