به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 12. آبان 1392 - 6:40   |   کد مطلب: 9323
مراسم تودیع علی‌محمد آزاد و معارفه محمدناصر نیکبخت استاندار جدید همدان 15 آبان ماه سال جاری و با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.
تودیع و معارفه استاندار همدان، چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود

به گزارش صدای دانشجو به نقل از نافع، چهارشنبه هفته گذشته؛ هشت آبان ماه، "محمدناصر نیکبخت" به پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران به عنوان استاندار جدید همدان انتخاب و معرفی شد و آیین معارفه وی چهارشنبه هفته جاری با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

"محمدناصر نیکبخت " متولد بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه از استان کهگیلویه و بویراحمد، سیزدهمین استاندار همدان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که پس از رضا تمدن، عباس حائری، محمدعلی کی‌نژاد، محمدصالح مدرسه‌ای، علی دانش‌منفرد، محمدعلی نقی جهرمی، احمد خرم، علی جابریان همدانی، علی‌اصغر زبردست، بهروز مرادی، کرم‌رضا پیریایی و علی‌محمد آزاد، تصدی استانداری همدان را عهده دار می شود.

محمدناصر نیکبخت پیش از این معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان در زمان بهروز مرادی و معاون زبردست در دوره اصلاحات بوده است.

از دیگر موارد عنوان شده در کارنامه سوابق نیکبخت، فعالیت در استانداری‌های تهران و هرمزگان است.

مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی استانداری تهران، مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی و توسعه صادرات استانداری هرمزگان ، مدیرکل اداری و مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل شهر و روستا استانداری هرمزگان، فرمانداری میناب، عضویت در هیئت واگذاری زمین، کمیسیون ماده ۳۲ و کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ حفظ کاربری اراضی و باغات به هنگام مسئولیت در استانداری تهران با حکم وزیر جهاد کشاورزی از دیگر سوابق استاندار جدید همدان می باشد.

در هفته گذشته، اولویت اصلی برنامه های خود در استان همدان را اشتغال و معیشت مردم عنوان کرده است.

محمدناصر نیکبخت در این گفتگو گفتمان خود را همان گفتمان دولت تدبیر و امید اعلام و توسعه استان، معیشت مردم، ایجاد اشتغال و بهبود وضع اقتصادی را از برنامه های اصلی و دستورالعمل کاری خود عنوان کرده است.
علی‌محمد آزاد نیز که متولد سال ۱۳۳۲ در شهر ایلام است و اولین پست دولتی‌اش فرماندهی سپاه استان ایلام بوده است، از تاریخ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ به عنوان استاندار همدان، سکاندار این استان بود که ۱۵ آبان ماه سال جاری تودیع خواهد شد.

از قرار معلوم آزاد هم جزو گزینه‌های مطرح برای یکی از استان‌های غرب کشور است.

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار