مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. آبان 1392 - 11:30   |   کد مطلب: 9453
شخصیت‌های وابسته به حزب‌الله لبنان از جریان چهارده مارس خواستند که اشتباهات گذشته خود درباره مقاومت را تکرار نکند و دیدگاه خود را در قبال آن اصلاح کند.
۱۴ مارس اشتباهات گذشته در قبال مقاومت لبنان را تکرار نکند

 

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع، هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: عصر کنونی در لبنان و منطقه عصر مقاومت و پیروزی آن است.

وی افزود: علت مشکلات بی‌شمار در لبنان و مصائب آن سیاست‌های اشتباه، درک نادرست و تجربه‌های شکست خورده و تکیه کردن به خارج است به‌ویژه که این تجارب قبلاً نیز نتیجه نداده است.

صفی‌الدین بیان کرد: مقاومت که همواره حامی لبنان بوده است آماده عمل کردن به وظیفه خود است و لبنان بدون مقاومت باقی نمی‌ماند.

از سوی دیگر محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: تشکیل دولت در لبنان بدون مقاومت امکان ندارد زیرا مقاومت حقیقت و جوهر لبنان در حال حاضر و آینده است.

وی افزود: اگر مقاومت در لبنان نباشد کشور به عرصه جولان کشورهای اروپایی و آمریکا یا منطقه نفوذ رژیم‌های عربی تبدیل خواهد شد.

رعد از جریان چهارده مارس خواست که اشتباهات گذشته را در قبال مقاومت تکرار نکند و این تهدید نیست بلکه در راستای آرام کردن اوضاع است.

وی درباره جاسوسی رژیم صهیونیستی از لبنان گفت: رژیم اسرائیل از این اقدامات ابایی ندارد و شرم نمی‌کند و مقاومت آماده مقابله است. ما منتظر واکنش دولت هستیم و شکایت به شورای امنیت بهترین کار بوده است.

حسن فضل‌الله نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان نیز بیان کرد: همه برداشت‌های جریان چهارده مارس در قبال حزب‌الله اشتباه بوده است.

وی خواستار مشارکت همه گروه‌ها در تشکیل دولت در لبنان شد.

انتهای پیام/*

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار