مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. آبان 1392 - 15:41   |   کد مطلب: 9568
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان این که روند کار در فعالیت‌های فنی و تحقیقاتی متفاوت از فعالیت‌های دیگر است، اظهار کرد: فعالیت‌های هسته‌یی ایران را باید در این چارچوب دید و نمی‌توان بخاطر چند ماه کاهش فعالیت درباره کلیت کار قضاوت کرد.
بخاطر چند ماه کاهش فعالیت هسته ای نمی توان درباره کلیت کار قضاوت کرد

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: روند کلی فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی کشور، پرتوان و با برنامه از پیش تعیین‌شده ادامه دارد و هیچ وقفه‌ای در آن‌ها صورت نگرفته است.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی هسته‌یی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که روند کار در فعالیت‌های فنی و تحقیقاتی متفاوت از فعالیت‌های دیگر است، اظهار کرد: فعالیت‌های هسته‌یی ایران را باید در این چارچوب دید و نمی‌توان بخاطر چند ماه کاهش فعالیت درباره کلیت کار قضاوت کرد.

کمالوندی با اشاره به برخی انتقادها با توجه به گزارش اخیر آژانس درباره ایران گفت: هرکسی ممکن است برداشت خود را از این گزارش و مطالب ارائه شده داشته باشد اما صنعت هسته‌یی کشور پرتوان و با برنامه از پیش تعیین شده ادامه دارد و منحنی پیشرفت‌های هسته‌یی رو به‌ جلو است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: هرگونه «کاهش» یا «تعطیل» شدن فعالیت‌های هسته‌یی را رد می‌کنم. در هیچ یک از بخش و یا بخش‌های مراکز و فعالیت‌های هسته‌یی کاهش و یا تعطیلی وجود ندارد. ماهیت کارهای تحقیقاتی و فنی این است که در یک بخش ممکن است کار به سرعت پیش برود و در جای دیگر کندتر و نمی‌توان با بررسی چند ماهه درباره کلیت کار قضاوت کرد.

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار