مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. آبان 1392 - 8:06   |   کد مطلب: 9586
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به اخباری درباره برکناری رئیس دانشگاه تهران و اعمال فشارهایی از سوی اصلاح‌طلبان به وی درباره استعفا، گفت: وزیر علوم از تصمیمات احساسی دوری کند.
وزیر علوم در عزل و نصب روسای دانشگاه‌ها احساسی عمل نکند

 

به گزارش صدای دانشجو فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در همه مسائل آموزشی و پژوهشی کشور نظارت می‌کند، گفت: وزارت علوم نیز جزو آن دسته مسائلی است که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آن را رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه مجلس و کمیسیون اموزش و تحقیقات این است که همه مسائل موجود در این وزارتخانه مطابق قوانین باشد، خاطرنشان کرد: عزل و نصب‌های مرتبط به این وزارتخانه باید براساس قوانین باشد و این مسئله درباره ریاست دانشگاه تهران نیز صدق می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: اگر عزل و نصب‌ها مطابق قوانین و نیازهای کشور باشد، مجلس آن را می‌پذیرد اما اگر توجیهی نداشته باشد و از روی برخوردهای احساساتی انجام شود، به طور قطع مجلس آن را پیگیری می‌کند.

بشیری در پایان تصریح کرد: توصیه ما به وزیر علوم این است که تصمیمات این حوزه را با منطق و براساس قوانین انجام دهد و از تصمیمات احساسی دوری کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار