مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. آذر 1392 - 10:12   |   کد مطلب: 9710
رئیس‌جمهور در سفر به بوشهر در نخستین برنامه خود دقایقی پیش از مصدومان زلزله ۵.۷ریشتری دشتستان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر عیادت کرد.
عیادت رئیس‌جمهور از مصدومان زلزله دشتستان/ هدیه روحانی به مصدوم ۴ساله زلزله دشتستان

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی که صبح امروز وارد بوشهر شده بود، در نخستین برنامه خود لحظاتی پیش وارد بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر شد و در دیدار با مصدومان زلزله دشتستان، آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

رئیس‌جمهور ابتدا به عیادت مصدوم 4ساله‌ای که بر اثر فرو ریختن دیوار منزلشان مصدوم شده است، رفت و ضمن دلجویی با وی هدیه‌ای به وی اهدا کرد.

 

وی همچنین از دیگر مصدومان بازدید کرد و ضمن اهدای گل از آنان دلجویی کرد.

رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی نزدیک با مصدومین علت مجروح شدنشان را جویا شد و گفت: مسئولین خدمتگزار شما هستند و همواره شما را مورد رسیدگی و دلجویی قرار می‌دهند.

روحانی همچنین از بیماران خواست در صورت وجود کمبود و یا مشکلی اعلام کنند که بیماران از خدمات ارائه شده به آنان تشکر کردند.

 

 در این دیدار استاندار بوشهر واقعه دلخراش زلزله 5.7ریشتری دشتستان را تشریح کرد و گفت: در این حادثه 7 نفر جان باختند و حدود 196 نفر مصدوم شده‌اند که بیش از 80 درصد مصدومان مورد مداوا قرار گرفتند و ترخیص شدند، عده‌ای کمی نیز بستری هستند که رسیدگی عاجل به آنان در دستور کار پزشکان متخصص و مسئولان بیمارستان شهدای خلیج فارس قرار دارد.

رئیس‌جمهور در ادامه سفر به بوشهر برای بازدید از منطقه زلزله‌زده دشتستان به این شهرستان سفر کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار