مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آذر 1392 - 9:39   |   کد مطلب: 9744
معاون وزیر راه و شهرسازی در مشهد خبر داد
تحویل اکثر واحدهای مسکن مهر کشور تا پایان امسال
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال کلید بیشتر واحدهای مسکن مهر در سطح کشور به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
تحویل اکثر واحدهای مسکن مهر کشور تا پایان امسال

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم از مشهد مقدس، محسن نریمان ظهر امروز در یکصد و یازدهمین جلسه شورای مسکن با موضوع بررسی روند پیشرفت مسکن مهر و خدمات زیربنایی آن در شهرهای جدید بینالود و گلبهار اظهار کرد: در طرح ملی مسکن مهر با وجود کمبودهای موجود در اعتبارات، بهره‌برداری از آن تا نیمه اول سال 93 در دستور کار قرار گرفته و برای رسیدن به این مهم نیازمند مساعدت و همراهی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه تامین خدمات و زیرساخت‌های لازم هستیم. 

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهر جدید گلبهار از جمله همجواری با مشهد مقدس، داشتن آب و هوای مناسب و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و محور شریانی مشهد- چناران گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر اهتمام و جدیت در تکمیل و تحویل همه واحدهای مسکن مهر، همت و همدلی مجموعه راه و شهرسازی در کشور به منظور رسیدن به این هدف متعالی، ضروری است.

وی اولویت کار را با طرح‌های نیمه تمام دانست و افزود: ما در مشکلات توقف نمی‌کنیم, بلکه از آن عبور می‌کنیم و به سرعت در راستای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گام برمی‌داریم، تا پایان سال کلید اکثر واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

نریمان شهرهای جدید را نجات بخش تنفسی کلان شهرها توصیف کرد و گفت: پروژه مسکن مهر، حرکتی موثر در راستای بهبود کیفیت، معماری و کاربری‌های داخل یک واحد مسکونی بوده است.

وی توجه به مسائل زیربنایی و روبنایی را الزامی دانست و گفت: طرح مسکن مهر هم می‌تواند یک تهدید و هم می‌تواند یک فرصت باشد و ما باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اعتبارات مسکن مهر از طرف متقاضیان تامین می‌شود و دستگاه‌های خدمت‌رسان موظف هستند به مطالبات شهروندان شهرهای جدید همانند شهرهای دیگر پاسخگو باشند.

در این جلسه روند پیشرفت فیزیکی شهر جدید گلبهار 69.57 درصد، میزان پیشرفت فیزیکی شهر جدید بینالود  71 درصد و پیشرفت پروژه‌های تامین خدمات زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید بینالود و گلبهار 39 درصد اعلام شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار