مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آذر 1392 - 9:43   |   کد مطلب: 9746
رئیس جمهور در پیامی به کنگره میرزاکوچک جنگلی:
شهید میرزاکوچک جنگلی درس‌آموخته دین اسلام بود
رئیس‌جمهور در پیامی به کنگره میرزاکوچک جنگلی گفت: شهدا خود را سپر امنیت قرار دادند، میرزا در برابر بی‌عدالتی ایستاد و درس آموخته اسلام بود.
شهید میرزاکوچک جنگلی درس‌آموخته دین اسلام بود

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات ظهر امروز در یادواره شهید میرزاکوچک جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان را قرائت کرد.

رئیس‌جمهور در بخشی از این پیام با تاکید بر اینکه تاریخ گلگون سرزمین ایران همواره ستارگانی را در آسمان خود آفریده است اظهار کرد: این شهدا هر یک بخشی از هویت ملت را تشکیل دادند.

روحانی در این پیام افزوده است: امید به پیشرفت و شکوفایی، امید به بالندگی، امید به آینده و امید به پاسداشت هویت و بالندگی نسل‌ها را شهدا رقم زدند و شهدا جان خود را در برابر دشمنان سپر جان ایران و ایرانی قرار دادند و سپر امنیت شدند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا برای دفاع از کیان کشور مجاهدانه تلاش کردند خاطرنشان کرده است: شهید میرزاکوچک جنگلی یکی از این ستارگان درخشان بود که برای دفاع از کیان کشور با درس‌آموختگی از اسلام ناب محمدی مجاهدانه تلاش کرد و در برابر بی‌عدالتی‌ها ایستاد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: میرزا در برابر استعمار و استبداد ایستاد و با تکیه بر مردم و ازخودگذشتگی برای دفاع از اسلام تلاش کرد.

روحانی بزرگداشت میرزاکوچک را تلاشی برای روح آزادی و مبارزه در برابر بیگانگان دانست و سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی را گرامی داشته و همراه با مردم گیلان و ایران اسلامی خاطره وی را زنده نگه داشته است.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

آخرین اخبار