مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. خرداد 1395 - 19:40   |   کد مطلب: 18166
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور ضمن انتقاد از روند برگزاری انتخابات ریاست کمیسیون آموزش مجلس گفت: ریاست رانتی عارف بر کمیسیون آموزش زیر پا گذاشتن قانون در مرکز قانون‌گذاری کشور است.

به گزارش صدای دانشجو، محمد امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از روند برگزاری انتخابات ریاست کمیسیون آموزش مجلس گفت: ریاست رانتی عارف بر کمیسیون آموزش زیر پا گذاشتن قانون در مرکز قانون‌گذاری کشور است.

وی افزود: روند انتخاب غیرقانونی عارف برای ریاست کمیسیون آموزش به ما نشان داد، ادعای اصلاح‌طلبان درخصوص مردم سالاری و قانون‌مداری تنها تا پشت درب مجلس اعتبار دارد.

این فعال دانشجویی افزود: رفتار اخیر برخی مجلسیان برای رئیس کردن عارف در کمیسیون آموزش این را به ما نشان می‌دهد که انگار ورود به مجلس مجوزی برای اقدامات غیرقانونی و اقدامات رانتی است.

سلیمی با تأکید بر اینکه باید در انتخابات ریاست کمیسیون آموزش روند قانونی طی شود، گفت: اگر در هر موضوعی، هر فردی با رانت مسئولیت بگیرد و در جایگاهی بنشیند، پذیرفته نیست چه برسد در کمیسیون آموزش مجلس.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی کشور در پایان گفت: روند کنونی انتخاب رئیس کمیسیون آموزش و ریاست رانتی عارف بر آن یک علامت سوال بزرگ در مقابل اسم عارف قرار می دهد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار