مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. تير 1395 - 19:21   |   کد مطلب: 18228
نشستی با موضوع هم اندیشی در رابطه با مسائل موجود در حوزه فعالین فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو، این نشست با هدف بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی موجود در واحد های مختلف دانشگاه  و با حضور نیلی، ریاست  دانشگاه، قیاسی معاون استاندار همدان، قربانی، مسئول نهاد دانشگاه، مدیر امور دانشجویی و مدیر امور فرهنگی دانشگاه و مسئولین تشکل های دانشجویی دانشگاه  برگزار گردید.

در این جلسه، چند تن از حاضرین در جلسه  به نمایندگی از مجموعه خود، مسائل و مشکلات دانشگاه را مطرح کرده و در جهت رفع موانع و مشکلات فرهنگی در فضای دانشگاه به گفت و گو پرداختند.

در ادامه بعد از طرح  مسائل موجود در فضای فرهنگی دانشگاه توسط جمعی از حاضرین، نیلی نیز در این جمع ضمن تاکید بر جایگاه روشنگری، تشکل های دانشجویی را زبان رسا و گویای دانشجویان دانست و بیان داشت که برای رفع چالش های موجود تلاش لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی دانشجویان و اساتید دانشگاه را مستعد دانست و از این بابت اظهار امیدواری کرد و بیان داشت که دانشجویان نباید تنها به صرف مدرک داشتن خود اکتفا نمایند و در این راستا تلاش و کوشش خود را در زمینه تحصیلی خود به کار داشته و در رشته خود مهارت لازم را کسب نمایند.

در انتهای این نشست، نماز جماعت به امامت حاج آقا قربانی اقامه و سپس با برپایی سفره افطار از حاضرین جلسه  پذیرایی گردید.

انتها پیام/م        

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار