مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. تير 1395 - 21:56   |   کد مطلب: 18293
رئیس اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد
اقامه نماز عید فطر در 16 بقعه متبرکه همدان
رئیس اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری نماز عید فطر در 16 امامزاده و بقعه متبرکه استان همدان خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد کاروند ابا بیان اینکه هر سال در ماه رمضان برنامه «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال این طرح در 45 امامزاده و بقعه شاخص استان همدان برگزار شد.

وی در ادامه از اقامه نماز عید فطر در 16 امامزاده استان خبر داد و افزود: نماز عید فطر در دو بقعه شاخص استان از جمله امامزاده عبدالله(ع) همدان و امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: مسافرانی که با شهر آشنایی ندارند و محل برگزاری نماز عید فطر را نمی‎دانند می توانند با مراجعه به بقاع متبرکه، نماز عید فطر را اقامه کنند.

وی بیان کرد: نمازگزاران و روزه‎دارانی که یک ماه مهمان خداوند بودند با حضور در بقاع متبرکه و امامزاده‎ها نماز با شکوه عید فطر را اقامه خواهند کرد.

کاروند عید فطر را عید تحول انسان‎ها دانست و افزود: درب بقاع متبرکه از ساعت 6 صبح به روی نمازگزاران باز است و مقدمات لازم برای برگزاری نماز باشکوه عید فطر نیز فراهم شده است.

وی حضور در نماز عید سعید فطر را شرکت در جشن بندگی دانست و اظهار کرد: به هر میزان که نماز عید فطر باشکوه برگزار شود وحدت مسلمانان بیشتر به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار