مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. بهمن 1395 - 19:12   |   کد مطلب: 19259
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهتر است قبل از سفر دکتر روحانی منابع اعتباری پروژه ها از جمله پروژه راه آهن مشخص گردد، گفت: سفر دکتر روحانی بدون کلنگ زدن پروژه راه آهن و آب سفری ابتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خاورستان؛ حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی که قرار است در انتهای بهمن ماه صورت گیرد، اظهار کرد: سفر دکتر روحانی یقینا می تواند سفر خوب و تأثیر گذاری باشد اگر به موضوعات اساسی توجه ویژه ای شود.

 

وی افزود: اگر این سفر می خواهد با برکت عنوان گردد باید حتما پروژه راه آهن استان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بهتر است قبل از سفر دکتر روحانی منابع اعتباری پروژه ها از جمله پروژه راه آهن مشخص گردد.

 

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: بحث انتقال آب نیز موضوع دیگری است که کلنگ زنی آن مورد توجه قرار دارد و به صرف اینکه سوالاتی گفته شود کفایت نمی کند و باید بحث اجرایی شدن عملیات آن مطرح شود.

 

وی عنوان کرد: سفر دکتر روحانی بدون کلنگ زدن پروژه راه آهن و آب سفری ابتر خواهد بود.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم اعتبار وعده هایی که دکتر روحانی در سفر دو سال پیش خود به استان داشته اند نیز برآورده گردد تا مردم راضی گردند و پروژه های ناتمام به اتمام برسد.

 

حجت الاسلام عبادی در پایان گفت: در سفر گذشته رئیس جمهور تمامی نمایندگان استان به سخنرانی پرداختند و اگر شورای اداری انجام شود امیدورایم همه ی دوستان مشکلاتشان را بازگو کنند تا در رفع محرومیت بیشتر تلاش گردد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار