مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1392 - 7:23   |   کد مطلب: 10965
گرچه امروزه شما فتنه گران به دنبال پروژه های دشمن هستید که دائم تنش زایی و آشوب طلبی در جامعه انقلابی را رواج می دهید وبه دنبال برخورد انقلابی توسط مردم میباشید تا این نشانه بصیرت مردم را چماقی علیه انقلاب با لحن عدم دموکراسی ودیکتاتوری در پیشگاه خدای استکبارتان نشان دهید .ولی بدانید بصیرت مردم انقلابی پیام 24 خردادرا پیام لبیک به رهبری، لبیک به امام، لبیک به اسلام لبیک به جمهوریت، لبیک به پدرانی بود که مالشان و جانشان را فدای از بین بردن زمامداران قجری کرده اند.
لجنزار سخیف سخنان رضوی فقیه

ورود به لجن زار صحبت های رضوی آنقدر سخت است که هژمونی اصلاحات و کاسه لیسان اسرائیل را جز تحکیم وسپاس، هیچ موضوع دیگر را در برنمیگیرد.

کاسه لیس فتنه گر،که جان ومال مردم را مورد تعرض جمهوری اسلامی ورهبری میداند گویا فراموش کرده است  زمانی که پدر خوانده هایشان امام را زیر فشار جام زهر 598 ترغیب مینمودند سربازان امام در میدان های جنگ زیر موشک وخمپاره های آمریکا واسرائیل  عرض اندام میکردند .

جناب سعید رضوی آن روزها که جان و ناموس ومال مردم ایران توسط عده ای بسیجی وارتشی حفاظت میشد هم کیشان شما پشت  درِخانه امام دعای استعاذبالشیطانِ جام زهر می خواندند.

اقای سعید رضوی مُهر تایید تمامی نسل های انقلاب هر ساله  در روزهای مبارک جمهوری اسلامی برپای سند جمهوریت نظام اسلامی طنین انداز میشود، شما که نظام الهی را دیکتاتوری میخوانی !چگونه است که از متناقضین جمهوریت دفاع میکنی ؟بگذار مهر تایید قلم رأی مردم که درسال 88 به اصل نظام و با آرای 85 درصد تثبیت شد خشک شود بعد  «از پشیمانی نسل های بعد از انقلاب نام ببر»

مزخرفات متناقضین شما در حمایت از ایـت الله شریعتمداری جای سوال است که ایشان به دستور امام راحل و در قضیه کودتا درجدال آذربایجان بازخواست وخانه نشین ابدی میشود وشما از طرفی فتنه گران را حمایت میکنی واز طرفی دیگر در سرکوب منافقین دعای قُتل المظلوم  سرمیدهی ؟

چه شده است که حذف تاریخی آن پیر ساده لوح که اصل نظام وانقلاب را به حلقوم منافقین وبعد از آن به  دهان استکبار راهی میکرد حمایت میکنی؟ در خلع تاریخی ایشان  نقش مثبت میرحسین در پایین کشیدن این هژمونی  ساده لوح وناباکرعقلی ،جای تقدیر است ؟ شما که سنگ فتنه گران را به سینه میزنی چرا به خاطرجنایت های صورت گرفته آنها را بازخواست  نمیکنید؟

جناب وقیح، وقاحت شما قابل سپاس است بخاطر اینکه قیام تاریخی 15 خرداد وانتخابات  88 را یکسان میدانی ؟

قابل تحسین است که 15خرداد تاریخی وعاشورایی 88 هردو برابر استبداد داخلی توسط مردم انقلابی در برابر کاسه لیسان فتنه ی آمریکا بوده است ! شما که در حمایت از عاملین فتنه، کشور را به مثابه یک کشتی میدانی که اگر کشتی ترک بردارد وهمه غرق شوند وعامل غرق شدن را رهبری میدانی ؟ آیا فکر کرده ای جایی که نظام الهی بدست  ناخدای کشتی هدایت میشود آیا ناخدای کشتی شروع به سوراخ کردن کشتی میکند یا آن دزدی که از رسیدن به خواسته های فتنه گری خود عامل ورود آب به کشتی وغرق شدن آن میشود ؟ شما که میگویی اگر این کشور توسط عده ای آسیب ببیند هم زندانی اش وهم زندانبانش آسیب میبیند  در تناقضات به این نتیجه نرسیده اید که این کشور توسط چه عده ای آسیب دیده است؟ آری تابه حال یاد ندارم خائنین وطن از سوی آمریکا واسرائیل مورد تعارض قرارگرفته باشند بلکه آغوش باز و پستان فتنه آلود آمریکا و اسرائیل دردهان این فتنه گران جز شیر دهی کار  دیگری نکرده است؟

جنابعالی به این نتیجه رسیده ای که میثم تمار ومالک اشترهای امروز بابک زنجانی وسعید مرتضوی هستند به این اعظم الاولاد آقایون فتنه گرچه میگویی؟خدا رو شکر میثم ها ومالک ها مادر تان را چنان در88 و24خرداد به عزا نشاندند که هرگز کمر راست شدن در برابر مردم ولایت پذیر را ندارید امروز میثم تمار ومالک اشتر ها همان های هستند که از هر طرف وهر مراسمی که پای ارزش های انقلاب به وسط می آید درپی آرمان های امامشان بر روی شما نطفه گذاشتگان امریکا سیلی محکمی می زنند تا در لقاح ناپاکتان با امریکا همیشه غوطه ور باشید. سعید رضوی ، تجدید نظرت را روی ایرانی بودن و مسلمان بودن داشته باش که حمایت تو از بهاییت روی هر مادر مرده ی اصلاح طلب را سفید کرده است. گرچه امروزه شما فتنه گران به دنبال پروژه های دشمن هستید که دائم تنش زایی و آشوب طلبی در جامعه انقلابی را  رواج  می دهید وبه دنبال برخورد انقلابی توسط مردم میباشید تا این نشانه بصیرت مردم را چماقی علیه انقلاب با لحن عدم دموکراسی ودیکتاتوری در پیشگاه خدای استکبارتان نشان دهید .ولی بدانید بصیرت مردم انقلابی پیام 24 خردادرا  پیام لبیک به رهبری، لبیک به امام، لبیک به اسلام لبیک به جمهوریت، لبیک به پدرانی بود که مالشان و جانشان را فدای از بین بردن زمامداران قجری کرده اند. آری خوب می دانی که علی زمانه از نسل همان علیست، ولی در شناخت میثم ها و مالک ها دچار ضعف شدی. به تو پندی می دهم که حامیان فتنه و اصلاح طلبان معاویه صفت که درس عمروعاص بودنشان را ،هر روز از آمریکا و اسرايیل می آموزند به فراموشی بسپاری چون که اطرافیان این علی هرگز رسیدن به دنیای عمروعاص شما را در خواب هم میسر نخواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار