مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. اسفند 1392 - 3:37   |   کد مطلب: 11077
محمدسلگی
اندلس وجنگ نرم
افزايش قارچ گونه باندهاى ترويج فحشا، مشروبات الكلى و انواع موادمخدر در سطح جامعه، بویژه درميان جوانان ازروى نقشه و برنامه ريزى دشمنان نيست؟ القاى شبهات و ايجادترديد در بنيا نهاى اعتقادى براى سست و متزلزل كردن باورهاى دينى مردم بدون طرح از پيش تهيه شده است؟
اندلس وجنگ نرم

تاریخ همیشه شاهد مقابله ی بین جبهه ی حق و باطل بوده و این جنگ در هر دوره و زمان شکلی متناسب با آن دوره به خود گرفته و هر یک از طرفین سعی درحفظ ارزشهای خود و یا نابودی ارزشهای طرف مقابل داشته اند.دوره ی معاصر زمان جنگ نرم وتقابل بیصدا ی بین طرفین است.هدف دشمن اين است كه محاسبات طرف مقابل را عوض كند. جنگ نرم مثل جنگ نظامى نيست. درجنگ اقتصادى هدف اين است كه زيرساختهاى اقتصادى را ازبين ببرد. درجنگ نرم، هدف اين چيزها نيست در جنگ نرم، هدف آن چيزى است كه در دل شماست، در ذهن شماست، در مغز شماست؛يعنى اراده ى‌ شما. دشمن مي خواهد اراده ى‌ شما راعوض كند. »در جنگ نرم دشمن به سراغ سنگرهای معنوی می آید و بدنبال آن است که طی یک فرآیند آرام وتدریجی اعتقادات باورها و الگوهای رفتاری یک ملت را دستخوش تغییر و تحول قرار دهد. غرب در زمينه جنگ سخت تجربه چندان موفقي در عالم ندارد؛اما در زمينه جنگ نرم تجربه هاي موفق تاريخي نيزدر اختيار دارد: 

آندلس یكى از كشورها ىي بود كه با تابيدن نور اسلام بر دلهاى مردمش، از ميان آنهاانديشمندان بزرگى برخاستندحال چه اتفاقی بر سر این تمدن آمد و آن را از اوج قدرت، عظمت وشكوه به حضيض ذلت و خوار كىشاند؟؟؟قدرت سپاه اسلام در اعتقادات و ارزشهای دینی نهفته شده بود و مسیحیان دریافتندکه برای شکست دادن جوانان غیور اسلام باید اعتقادات و ارزشهای دینی رااز آنها بگیرند. پس برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی کردند. آنها دختران جوان و زیبای خود برای دلربایی از پسران مسلمان راهی آندلس کردند. دختران زیبای مسیحی با ظاهری آراسته در خیابان های شهرنمایان شدند. بعد از مدتی روحیه معنوی و ارزشی جامعه کمرنگ شد. عشرت کده هایی که با ورودمسلمانان بسته شده بودند باز شدند و با همان روشی که حجاب را به تدریج ازجامعه کنار زده بودند، شراب خواری را نیز رواج دادندو رفته رفته شراب خواری به طبقه فرهنگی و سطح بالای جامعه نیز رسید، اشاعه فساد وفحشا یکی از برّنده ترین تیغ های دشمنان در مبارزه با طرفداران حق بوده و دشمنان جریان حق و دین با صرف هزینه های کلان آن هم به صورت علنی سعی در به انحراف کشاندن جوامع بشری دارند، و درد بار تر این که در جامعه اسلامی ما عده ای در ادامه فعالیت های دشمنان برای اشاعه فساد با آنها هم صدا شده اند اينك سزاوار است از خود بپرسيم: آيا تاريخ تكرار نمی شود; آيا نبايد از تاريخ آندلس عبرت آموخت; مگرغير از اين است كه مؤمن از يك سوراخ دو بار گزيده نمیشود؟ و به فرموده رهبرانقلاب- : «سياست امروز، سياست آندلسي كردن ايران است ». چرا بى توجه به نقشه هاى دشمن بر طبل اختلاف و تفرقه که بکوبيم و از وحدت حول محور رهبرى غافل هستيم، منافع حزبى و گروهى را بر منافع انقلاب و كشور ترجيح میدهيم، چرا درمقابل شبيخون فرهنگى دشمن اقدامى اساسى صورت نمی دهيم؟ آيا توطئه دشمن، يك توهم است یااينكه توهم توطئه نيز توطئه دشمن است؟ اختصاص بودجه لیکن از سوى دشمن براى نابودى جمهورى اسلامى واقعيت نداردو يك توهم است؟افزايش قارچ گونه باندهاى ترويج فحشا، مشروبات الكلى و انواع موادمخدر در سطح جامعه، بویژه درميان جوانان ازروى نقشه و برنامه ريزى دشمنان نيست؟ القاى شبهات و ايجادترديد در بنيا نهاى اعتقادى براى سست و متزلزل كردن باورهاى دينى مردم بدون طرح از پيش تهيه شده است؟ گسترش برنامه هاى ضد اخلاق و عفت از طريق ماهواره، پخش انواع نوار، سى دى وپوستر مبتذل، هدف خاصى را دنبال نمی کند؟ چرا ازخواب غفلت بيدار نمی شويم

دیدگاه شما

آخرین اخبار