مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. مهر 1393 - 7:18   |   کد مطلب: 14284
برخی اوقات از میزان تلون برخی آدم ها حیرت زده می شوم! از اساس متوجه نمی شوم چگونه یک نفر می تواند این طور فکر و ذهن خودش را دربست واگذار کند! حب و بغض شان و کوک شان بر اساس اراده ای تنظیم می شود که ذره ای منافع ملی در آن دیده نمی شود!
معلمی

 

چندی است صفحه های اجتماعی سکولارهای وطنی، از عکس های حمایت از مستضعفان تحت محاصره ی کوبانی پر شده؛ گویی در دنیا فقط در این منطقه جنگ هست و فقط کردهای این منطقه مقاومت کردند!

نمی دانم چطور خودشان را توجیه می کنند؟! یعنی نمی فهمند این کوبانی جزیی از همان سوریه ای است که سه سال است دولتمردان کشور خودشان را به خاطر حمایت از آن به تمسخر می گیرند؟!

چرا آن زمان که فریاد مسوولان جمهوری اسلامی بلند بود که داعش دست پروده ی مشترک اعراب عقب مانده و غرب است صدای شان در نمی آمد؛ مگر همین داعش مردم سوریه را هر روز به خاک و خون نمی کشد! مگر نه اینکه داعش در عراق روزانه ده ها انسان بی گناه را می کشت و می کشد؟! چطور شده است دو هفته است داعش برای این موجودات موضوعیت پیدا کرده است؟

فرق کردهای کوبانی با ترکمن های آمرلی چیست؟ چرا وقتی هفته ها آمرلی در محاصره ی کامل بود حتی یک تصویر یا پیام غمبار صادر نکردند؟! وقتی رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه حمله کرده بود عمل لبنانی ها و اهالی غزه مقاومت نبود؟؟

دلیلش مشخص است. چون زمان محاصره ی آمرلی غربی ها نمی خواستند کشته شدن گروهی شیعیان در شمال عراق پخش شود و حالا می خواهند برای ورود به سوریه احساسات عمومی دنیا را تحریک کنند! دلیلش این است که ترکمن های شیعه ی آمرلی پس از مقاومت جانانه و خونبار به دست خود عراقی ها و با حمایت و مشاوره ی ایران آزاد شد و حالا مردان و زنان مقاوم کرد کوبانی بهانه ای هستند تا با دخالت غرب از محاصره ی وحشی های داعش خارج شوند!

یک نفرشان نمی پرسد چرا در بحرین بیش از هشتاد درصد مردم در زندان و حصر اقلیت وابسته به عربستان و غرب هستند؟ یکی از این موجودات مدافع حقوق بشر نیست که صدای انقلاب یمن را بشنود؟ یعنی باور کنیم که کشتار فوج فوج شیعیان پاکستان را نمی بینند؟! چرا از پشتیبانان علنی داعش، از عربستان و قطر و امارات نفرت سیاسی ندارند؟ چرا یک نفرشان حاضر نیست ضد امارات یا قطر فریاد بزند؟!!

جواب همه ی این سوالات روشن است! چون اولیای غربی شان نمی خواهند! چون رسانه های غربی نمی خواهند مظلومیت یمن و بحرین و آمرلی و هر جایی که منافع غرب در آن نباشد دیده شود. چون غرب نمی خواهد عربستان و قطر و امارات در سیبل انتقاد جهانی قرار بگیرد؟! چون غرب نخواسته شعار بدهید! چون غرب نگفته ببینید! چون غرب نگفته بشنوید! چون غرب نگفته فریاد بزنید! چون غرب نگفته دل تان بسوزد! چون غرب نگفته اشک بریزید! چون غرب نخواسته!!

این حجم و میزان کوک پذیری، سرسپردگی و غرب زدگی شرم آور است!

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار