مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. مهر 1394 - 7:31   |   کد مطلب: 16053
تشکل‌های دانشجویی باید در دانشگاه ها با یکدیگر تعامل داشته ودر پیشبرد اهداف عالی خود تلاش کنند.

 به گزارش صدای دانشجو،​امروز هدايت تشكل ها در دست جواناني است که آینده کشور به دست آنها سپرده خواهد شد بُرد تغييراتي در دانشگاه ها با حضور تشكل هاي سياسي اسلامي باعث شده دانشجويان به صورت آشكارا در صحنه حضور پيدا كنند و فعاليت هايشان را تقويت ببخشند، ضمن اينكه اين امر باعث پيدايش روحيه استقلال و پرسش گري و مطالبه گري در ميان دانشجويان  هم شده است.

جنبش دانشجويي  در تعامل با دیگر تشکلها داراي گفتمان واحدي است، گفتماني كه  بر محور ولايت مداري و حفظ چارچوب آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي حركت مي كند. 

همه فعالان تشکل‌ها به عنوان دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها باید تمام تلاش خود را جهت حرکت در مسیر  اخلاقی  به کار بسته و نسبت به اخلاق‌محوری و عبور از مرزهای اخلاقی حساس باشند  ودر تعامل با یکدیگر بکوشند.

تشکلهای دانشجویی همواره نقشی بی بدیلی را در عرصه توسعه کشور ایفا کرده و لازم است دانشجویان در تعامل با یکدیگر از تجارب تشکل های دیگر استفاده کنند. 

تشکیل شورای هماهنگی تشکل‌های دانشگاهی هم می‌تواند فرصت‌ساز باشد: این حرکت به نوبه خود در راستای هم‌افزایی و بررسی مناسب فعالیت‌های تشکیلاتی در دانشگاه‌ها فعالیت ارزشمندی است.

 فعالان تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه ها باید درمسیر اخلاق قدم بگذارند ، با هم در تعامل بوده و این تعامل بایستی سازنده ، همسو با مصالح نظام  وکشور باشد و ملاحظات، خطوط قرمز و ارزش‌های جامعه و نظام را نیز مدنظر داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار