مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. مرداد 1395 - 12:53   |   کد مطلب: 18525
از مسئولین خواهشمندم نسبت به امحاء کالاهای قاچاق ضبط شده اقدام فرمایند تا با اقدام قاطع ایشان قاچاقچی به خود اجازه ی ریسک کردن نداده و تولید کننده ی داخلی با دل گرمی به تولید محصولات داخلی بپردازد.

فرامرز ابوطالبی، فعال دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در یادداشت کوتاهی برای صدای دانشجو نوشت: نظر به اینکه چندی پیش رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف قریب به 500 میلیون تومان کالای قاچاق خبر داد از زحمات و جدیت پلیس آگاهی جهت مبارزه با قاچاق و قاچاقچی ها تقدیر و تشکر میکنم.

همچنین با توجه به اینکه اگر واردکنندگان اجناس قاچاق (بخوانید سموم تولید داخلی) احساس بکنند که مسئولین برنامه ی قاطعی برای برخورد با آنها ندارند یا اینکه می توانند دوباره آن کالای قاچاق ضبط شده را باز خرید کنند، با توجه به سود فراوانی که از این کار می توانند کسب کنند ریسک انجام آن را پذیرفته و با استمرار کار خود موجب ضرر و زیان اقتصادی برای تولیدکنندگان داخلی می گردند.

افزایش بیکاری و سخت تر شدن معیشت مردم تنها قسمتی از پیامد های ادامه این روند می باشد، مسئله ای که نه با منافع ملی و عزت خواهی ایرانیان سازگاری دارد و نه با احکام اسلامی همچون قواعد "لاضرر و لاضرار فی الاسلام" و یا حتی با قاعده نفی سبیل.

لذا از مسئولین محترم استان همدان خواهشمندم برای حمایت از اقتصاد مقاومتی که به گفته مقام معظم رهبری راه حل مشکلات معیشتی مردم است، نسبت به امحاء کالاهای قاچاق ضبط شده اقدام فرمایند تا با اقدام قاطع ایشان قاچاقچی به خود اجازه ی ریسک کردن نداده و تولید کننده ی داخلی با دل گرمی به تولید محصولات داخلی بپردازد.

امید است که همه ی ما با انجام تکالیف خود بتوانیم در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری قدم برداریم و این کشور را به اوج قله خودکفایی برسانیم.

انتها پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار