مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. مهر 1396 - 15:46   |   کد مطلب: 22804
همزمان با نزدیک شدن به اربعین و ازدحام و تراکم جمعیت مشکلاتی به وجود میاید و این امر طبیعی است. مشکلاتی که به راحتی میتواند کام زائران امام عاشقان را تلخ کند که این همه از ضعف مدیرتی مسئولین امر می باشد.

اربعین حسینی روز وصال عاشق و‌معشوق است ، چند سالی است که مشتاقان اهل بیت علیه السلام و راه امام حسین (ع) پیاده به سوی حقیقت گام برمیدارند.
همزمان با نزدیک شدن به اربعین و ازدحام و تراکم جمعیت مشکلاتی به وجود میاید و این امر طبیعی است.
مشکلاتی که به راحتی میتواند کام زائران  امام عاشقان را تلخ کند که این همه از ضعف مدیرتی مسئولین امر می باشد.
امسال نیز همانند سنوات گذشته با توجه به نزدیک شدن به این ایام شاهد انواع گرانی بلیت هواپیما واتوبوس های منتهی به ایلام و مهران میشود  هستیم،که اخیرن شاهد اظهارت معاون محترم وزیر راه مبنی بر این که باید بهای اتوبوس ها دو‌برابر روز های عادی بشود تا خسارت خالی برگشتن اتوبوس ها جبران شود بودیم.

آقای معاون شما با چه دلیل و‌ منطق قانع کننده ای این مسئله را بیان میکنید آیا به راستی تامین هزینه و رفاه مسافران به عهده چه ارگان هایی است؟ یک سوال ساده آیا به همان اندازه که بهایی اتوبوس ها را گران کرده اید، جاده ها و راه های مواصلاتی از امنیت بالایی برخودار هستند؟

مسئولین امر ، دست سو استفاده کنندگان که از احساسات و اعتقادات به نفع جیب خود استفاده میکنند را باید قطع کنند .

درخواستی که از مسئولین محترم داریم این است همیشه ساده ترین راه بهترین راه نیست ، باید همه شرایط را مد نظر قرار داد ؛ برایم عجیب است کشور های مانند ارمنستات و‌ترکیه و غیره از مسافران ویزا دریافت نمیکنند و این در حالی است که از زائرین امام حسین (ع) هزینه ی ویزا با بیمه  دریافت میشود و این در حالی است که طرف مقابل (عراق) بارها اعلام کرده  است امادگی کامل برای حذف روادید دارد .
اینک باید عزیزان پاسخ گوی چرایی و شبهات موجود در این قضیه باشند.
 ان شالله در را امام حسین ثابت قدم باشیم.

 

محمد مرام وند ، فعال دانشجویی

 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار