مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. آبان 1399 - 12:26   |   کد مطلب: 24216
سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۵،نشان از وضعیت نامطلوب استان در بین شهرهای دیگر دارد،بانرخ رشد ۰/۲۳_ درصد که پایین ترین نرخ رشد رابه خود اختصاص داده است.

باتوجه به این مسئله ی مهم که قطعا،استان را در آینده ای نه چندان دور با چالش عظیمی مواجه خواهد کرد

به دنبال چاره جویی و علت یابیِ این مسئله برآمدیم
که در جریان ریشه یابی ها به آمار بسیار عجیب و بالای ،زوج های نابارور در استان برخوردیم که عدم توجه به این موضوع جدای از تبعات اجتماعی و خانوادگی که به همراه دارد در روند کاهش جمعیت استان نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت
طبق آمارهای رسمی ِ گرفته شده از معاونت های بهداشت و درمان حدود ۶۰هزار زوجِ در شرایط باروری،نابارور هستند
و از این ناگوارتر اینکه هرساله به این عدد ۲۰۲۴ زوج دیگر اضافه می شوند درحالی که طبق جستجوهای میدانی،متوجه شدیم که سالانه فقط ۱۲۰۰زوج تحت درمان قرارمیگیرند.
باتوجه به توضیحات فوق در صدد ارائه راهکار برای این مسئله ی مهم برآمدیم که قطعا تاثیر مستقیم بر بالا رفتن نرخ رشد و افزایش تعداد موالید در استان خواهد گذاشت.
که به طور کلی،پلتفرمی راطراحی کرده و سازوکار اقتصادیی چیده شده که هم هزینه ها را به کمتر از نصف برساند و هم تولید سود فراوان برای سرمایه گذاران داشته باشد
و باتوجه به آمارها و هزینه های موجود دقیقا مشخص شده است که تامین هزینه ی اولیه چه میزان است،در هرسال چه هزینه هایی وجوددارد و سود خالص هرسال هم مشخص شده است که در این روند بیمارانِ تحت درمان هم از سالی ۱۲۰۰زوج به نزدیک۴۰۰۰زوج خواهد رسید.
و جزئیات این سازوکار تا هفت سال اول کاملا دقیق و مشخص شده است.
مسئله ی مهم تامین سود سرمایه گذار است که باتوجه به شرایطی که ما برای این پلان کاری و اقتصادی در نظر گرفته ایم،سود قابل توجهی تولید میشود که رغبت آن ها را برای سرمایه گذاری افزایش بدهد.

 کیمیا رهبان فر، مسئول هسته دختران کنشگر بسیج دانشگاه آزاد اسلامی

دیدگاه شما

آخرین اخبار