مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. آذر 1399 - 10:56   |   کد مطلب: 24250
تغییر نگرش در سبک تشکیلاتی متناسب با کرونا / تشکیلات باید متناسب با نیازها و اقتضائات زمانی و مکانی باشد.

در شرایط تعطیلی دانشگاه‌ها، باید به این باور برسیم شاید به این زودی‌ها قطار فعالیت‌های تشکیلاتی به ریل سابق باز نگردد و این احتمال هم وجود دارد که دنیای پس از کرونا، معادلات خاص خودش را داشته باشد.

تغییر نگرش در سبک تشکیلاتی یکی از ضرورت‌ها و الزاماتی است که باید با شرایط پیش از کرونا، وداع نمود و ضرورت طراحی سبکی نوین در اجرای برنامه‌ها و ارتباط‌گیری با دانشجویان و به ویژه ورودی‌های جدید دانشگاه‌ها، انجام شود.

بهتر است تشکیلات مجازی را در بدنه دانشجویی فعال کنیم و تشکیلات دانشجویی ‌باید هم سو و هم راستا با شرایط پیش آمده الگو‌های جدیدی را ایجاد و طبق آن عمل کنند تا بتوان کارایی لازم را داشته باشند.

فضای فرهنگی تعطیل پذیر نیست و باید با به کار گرفتن روش‌های جدید تعامل با دانشجویان و تشکل‌ها بیش از پیش تقویت شود تا فضای پر جنب و جوش دانشجویی خاموش نشود.

 توجه به رویکرد مساله محوری و مطالبه گری باعث بروز اتفاقات و اقدامات خوبی می شود که از جمله آن می توان به کسب موفقیت‌های مختلف علمی از سوی دانشجویان بسیجی اشاره کرد .
می‌طلبد که کارگروه‌ها و هیئات اندیشه‌ورزی دانشجویان ، فعال شده و نسبت به ایده پردازی و راهکاریابی برای تداوم و تعمیق فعالیت‌های مجموعه‌ انجام گیرد.

مرتضی عبدولی خرسند،مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری

دیدگاه شما

آخرین اخبار