مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. آذر 1400 - 17:43   |   کد مطلب: 24521
بسیج دانشجویی با رویکردی تخصص محور، همواره پرچم دار تحول خواهی و جریان سازی بوده و هست.

هزاران غزل عاشقانه نمی توانست اینگونه حُبّ مرید را نسبت به مراد خود بیان کند که جوانان ما در بسیج رقم زدند.
در کجای عالم می توان جوانانی را یافت که فارغ از هر چشم داشتی این گونه پرتوان و پرانرژی در یک ساختار منظم کنارهم بایستند و برای ارزش های خود بجنگند؟
جوانانی که در این راه قدم گذاشتند تا باری از دوش ولی جامعه بردارند و الحق اگر رهنمود های این پیر فرزانه نبود تاکنون فتنه ها بارها این جریان را غرق خود کرده بود‌.
بسیج دانشجویی با رویکردی تخصص محور، همواره پرچم دار تحول خواهی و جریان سازی بوده و هست؛ تشکلی بی مرز که تمام ابرقدرت های جهان را به چالش کشیده و جوانان منطقه را تشویق به مشق مقاومت می کند. امروزه نیز در هر عرصه ای دست به نقش آفرینی می زند و باکی از هیچ ندارد.
گاه فارغ از تمام هیاهوها مشغول جهاد میشود تا دنیا بداند جهاد همچنان ادامه دارد؛ گاه پای در میدان علم و فناوری می گذارد و جهانیان را حیرت زده می کند؛ گاه گفتمان انقلاب اسلامی را بر دست میگیرد و به حق مطالبه گری می کند؛ گاه نیز فرهنگ سازی می کند و از سبک زندگی ایرانی اسلامی جانانه دفاع می کند.
به تعبیری می توان گفت بسیج عصای موسی است در دست ولی؛ که جان و مال و آبرو می دهد برای رسیدن به فرداهای روشن، برای رسیدن به نور (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

مریم سامانلو؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار