مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. تير 1401 - 9:12   |   کد مطلب: 24740
در این نوشته شما را با اپلیکیشن‌های کاربردی آشنا می‌کنیم که می‌توانید به کمک آن‌ها میزان استفاده از موبایل را کنترل کنید.

به گزارش صدای دانشجو، متأسفانه اعتیاد به موبایل به اندازهٔ اعتیاد به مواد مخدر جدی گرفته نمی‌شود.  گویا موبایل بخشی از اندام‌های بدن انسان‌ها شده است که اگر از آن جدا شوند حسی همانند قطع عضو خواهند داشت. در این نوشته شما را با اپلیکیشن‌های کاربردی آشنا می‌کنیم که می‌توانید به کمک آن‌ها میزان استفاده از موبایل را کنترل کنید.

 

 

 

 

 

اپلیکیشن QualityTime برای کنترل استفاده از موبایل

اپلیکیشن QualityTime محبوب‌ترین برنامه برای کنترل استفاده از موبایل و جلوگیری از اعتیاد به موبایل است. این برنامه هم‌اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس است و از ios پشتیبانی نمی‌کند. به کمک QualityTime می‌توانید میزان استفاده از برنامه‌ها و زمانی که برای هر کدام صرف می‌شود را ارزیابی کنید. اما این برنامه ویژگی جذابی برای جلوگیری از استفاده بیش از اندازه هم دارد. با رفتن به بخش Take a Break می‌توانید مشخص کنید که زمانی که اپلیکیشنی بیش از اندازه وقت شما را هدر می‌دهد غیر فعال شود. هم‌چنین می‌توانید محدودیت زمانی و تعداد دفعات برای استفاده از هر برنامه را در QualityTime مشخص کنید.

اپلیکیشن Moment : جلوگیری از اعتیاد به موبایل

اپلیکیشن Moment برنامهٔ محبوبی است که نخست برای ios راه‌اندازی شد اما هم‌اکنون برای اندروید نیز در دسترس است. این برنامهٔ کاربردی میزان استفادهٔ شما از موبایل و برنامه‌های آن را بررسی و ارزیابی می‌کند. با ثبت ارزیابی روزانه، هفتگی، ماهانه و فصلی توسط این برنامه می‌توانید تنظیماتی به برنامه بدهید تا روی استفاده از موبایل کنترل داشته باشید. فکر استفادهٔ بیش از اندازه از موبایل را از سرتان بیرون کنید. اگر میزان استفادهٔ شما از موبایل بیش از اندازه باشد، Moment با هشدارهای پیاپی شما را کلافه خواهد کرد تا از موبایل دوری کنید!

اپلیکیشن App Usage برنامهٔ مدیریت زمان موبایل

app usage برنامهٔ مدیریت زمان خوبی است که می‌تواند جایگزین QualityTime باشد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن فالکتورهای گوناگون استفاده از برنامه‌های موبایل را کنترل و کاهش دهید. این برنامه برای جلوگیری از استفادهٔ بیش از اندازه، به شما هشدار خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار