مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. خرداد 1392 - 5:44   |   کد مطلب: 6976
حال باید بررسی کرد و دید که چگونه میشود با معرفی یک کاندیدای خاص و " ظاهراٌ " مورد حمایت رهبری ، نظام اسلامی و شخص رهبری را تخریب کرد
پشت پرده کاندیدای مورد حمایت نظام و رهبری

اظهارات و تحلیل های اخیر برخی از رسانه های بیگانه و معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می دهد که آنها پس از رد صلاحیت ها و واکنش منطقی افراد رد صلاحیت شده از جمله آیت الله هاشمی(حال به چه دلیل و نیتی الله اعلم ،انشاالله که خیره ) به این امر با وجود اینکه بهانه ای برایشان باقی نمانده است ولی بیکار ننشسته و در پی پایه ریزی برای یک توطئه دیگری هستند، که این نوعش زیاد هم برای ما نا آشنا و غریبه نیست و ما چندین بار آنرا در طول چند دوره اخیر ریاست جمهوری تجربه کرده ایم . اگر این روزها به سایت ها و رسانه های خارجی سر زده باشید ،متوجه خواهید شد که یکی از کاندیداهای تائید صلاحیت شده بیشتر مورد توجه آنها قرار گرفته است . (دکتر جلیلی) واز ایشان به عنوان کاندیدای مورد نظر و حمایت رهبری معظم انقلاب یاد می کنند ؛سیاست و یا روشی که توسط برخی از احزاب و گروهای داخلی نیز در دوره های قبل و یا حتی این دوره مطرح شده است و برخی از افراد وابسته به این احزاب (بهزاد نبوی) صراحتاٌ به این سیاست اشاره می کند و به طور علنی می گوید که از آن باید برای تخریب و زمین زدن رهبری استفاده کنیم . حال باید بررسی کرد و دید که چگونه میشود با معرفی یک کاندیدای خاص و " ظاهراٌ " مورد حمایت رهبری ، نظام اسلامی و شخص رهبری را تخریب کرد . برای تحقق این امر در گدشته به دو صورت عمل کرده اند که عبارتند از :

1 – در روش اول آنها با معرفی یک فرد به عنوان کاندیدای مورد حمایت نظام ،اینرا به اذهان عمومی می قبولانند که فرد مورد نظر کاندیدای نظام و رهبری است و در صورتی که شخص مورد نظر در انتخابات رای بیاورد از آن سوء استفاده کرده و انتخابات را زیر سوال می برند و می گویند چون فرد مورد نظر مورد حمایت نظام بوده پس آنها خودشان آن فرد را انتخاب کرده اند ، و رای مردم دخالتی در نتیجه نداشته است ؛و یا اگر به نتیجه انتخابات واکنش نشان ندهند در آینده اگر ضعف و یا اشتباهی از رئیس جمهور باشد آن را به پای رهبری می نویسند.همان کاری که در سال 88 انجام دادند و قصد بی اعتبار خواندن انتخابات را داشتند . این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خودشان بر این نکته پا فشاری کرده اند که :    " من یک رای بیشتر نداشته و دخالت من در انتخاب شدن رئیس جمهور همانند سایرین همان یک رای است و هیچ کس هم از آن آگاه نیست " .

2- روش دوم در صورتی عملی خواهد شد که کاندیدایی که آنها به عنوان کاندیدای مورد نظر و حمایت نظام معرفی کرده اند رای نیاورد ؛آنها از رای نیاوردن شخص مورد نظر برای نشان دادن عدم مقبولیت نظام و رهبری در بین مردم استفاده می کنند ، روشی که در سال 76 برای اولین بار در انتخابات استفاده کردند و تا حدی نیز برای تخریب رهبری استفاده کردند .

با بحث هایی که به میان آمد ذهن ناخودآگاه به صحبت های اخیر بعضی از خواص ( هاشمی رفسنجانی ) معطوف می شود که دم از انتخابات آزاد می زدند ، و جالب اینکه خود در این سیستم انتخاباتی که معلوم نیست آزاد باشد یا نه ! ! ! نام نویسی میکنند ! ! !

در آخر باید بگویم که در این مقطع زمانی که ما قرار داریم و حضرت آقا از آن به عنوان پیچ تاریخی نام می برند ، اول اینکه ما باید در تحقق حماسه سیاسی مد نظر حضرت آقا بکوشیم و در مرحله بعد با پیروی از ولایت بتوانیم با موفقیت و سر افرازی این پیچ تاریخی را پشت سر بگذاریم .

دیدگاه شما

آخرین اخبار