مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. خرداد 1392 - 7:31   |   کد مطلب: 7122
مهرداد نجفی منظم
گفتمانم آرزوست
یه بنده خدایی پوستر زده بود "آن مرد با نان آمد" انگار هنوز نفهمیده اند که امام با درد نان نیامد که حالا مردم نانوا بخواهند .
گفتمانم آرزوست

این روزها که جو انتخاباتی همه جا را گرفته است تفکر در نکاتی حائز اهمیت است که قلم ناقصی همچون قلم من حتما برای ادای حق مطلب ناتوان است اما مینویسم که حداقل در گلویمان نماند.

اپیزود اول:
هرکاندیدی از تریبون خود مردم عزیزمان را فیض می دهند اما در ورای حرف ها نکاتی چند رخ می نماید که گاهی تکان دهندست . نمی دانم با معرفت کامل از از این الفاظ و اعمال استفاده می کنند یا نه .اگر می دانند که سر جنگ را آغاز کنیم و اگر نمی دانند چه طور فردا پشت تریبون های مختلف ظاهر خواهند شد!
اپیزود دوم :
عده ای در این روزها دنبال گفتمان سازی هستند آن هم چه گفتمانی که گفتمانم آرزوست!  تنش زدایی ؛ عدالت در سایه ی پیشرفت و رنسانس در سیاست خارجه و دولت توسعه و هزار اباطیلی که از تمدنی سربراورد که به ناکجا آبادی می رود که امروز در فرانسه نمونه اش را می بینیم.
وقتی پشت تریبون قرار می گیرند پز کار اجرایی خود را می دهند که مردم صدایشان را ضبط کنند اما همان یکبار که صدایشان را ضبط کردند و پخش کردند کافی است .
نمی خواهم تخریب کنم فقط حقایقی را که دیدم می خواهم به قلم برانم .آقای ... !
شما که در صدا و سیما پیشرفت را " رشد تکنولوژی ، رشد اقتصادی ، توسعه اجتماعی " دانسته اید و عدالت را در سایه پیشرفت ، مفهوم انسان کامل را چغندر و تمدن اسلامی را کشک می دانید؟دیگر بماند سفرهای استانی قبل از احراز صلاحیت ها و خرج کردهای شام و هدیه و ولخرجیتان را و هزینه های پروژه های اجراییتان برای عمل به وعده تان را جناب تکنوکرات(خودشان گفته بودند که تکنوکراتی بد نیست)اپیزود سوم:
شیخ که امروز از حمایت شیخ و شیوخ بهره مند شده ای عجب تفاوتی دارد نگاهت با امام کبیرمان که او آمریکا را شیطان بزرگ خواند و شما کدخدای عالم!!!!عجب رویی داری که می گویی ما بهترین عملکرد را در مسائل هسته ای داشتیم!البته عملکردتان را هنگام عبور از کنار جوان هایی که جلوی سعدآباد بر کف خیابان دراز کشیده بودند ،دیدیم.
از کجا بگویم ؟ از آلوده کردن فضای تنفس امام کبیرمان در جماران و باز کردن پای جلبکان (مگه جلبک پا داره؟؟؟/) به قدم گاه یار؟دلتان برای یار دبستانی هشتاد و اشک فتنه گر تنگ شده؟ به جای عکس آفتاب عالمین عکس شیخ و شیوخ را گذاشتی؟ برایت متاسفم چقدر ساده لوحانه دنبال رای جمع کردن هستی . حال بماند رنگ انتخاباتی و جمع کردن حوری های تهران در ستادهایتان و نشان دادن کلید تدبیرتان.


اپیزود چهارم:

خوب شد نمردیم و معنی ائتلاف را درست فهمیدیم . خب البته شاید زورتان به ائتلاف نمی رسد و یکی حسابی پای کار وایساده و کنار برو هم نیست البته بگویم بی خودی اسم جامعتین را خرج کردید.
البته دلم نمیاد از امضای npt , و آشتی با دنیایتان بگذرم راستی 120 کشور عدم تعهد را آدم حساب نکردی؟
اپیزود پنجم:

خب مجری الممالک هم که ملیجکش را دماغ سوزاندند امروز سرش به کارهای خودش گرم است ولی ملیجک افکاری چون منتصب کردن یکی از نامزدها به اطرافیان خودش رو کلید زده که بوق چیان یاوه گو هم نفتش را بیشتر کرده اند.
دیگر بماند از وقایع الاتفاقیه تان که مالک اشتر و خوارج و کربلا را وسط کشید.

اپیزود ششم:
یه دکتر این وسط از حمایت شیخی بهره برده است که حسابی زورش را برای شیخ شیوخ زده بود اما
ناکام ماند(الفاتحه)اما دکتر جون این روزها خوب عصبانیت 8 سال را بروز داده و فلفلی شده . از ماه کردن ستاره های دانشجوهای ستاره دار گرفته تا معذرت خواهی ملت از میر و رفیقش!

اپیزود آخر:

یه بنده خدایی پوستر زده بود "آن مرد با نان آمد" انگار هنوز نفهمیده اند که امام با درد نان نیامد که حالا مردم نانوا بخواهند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار