مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1392 - 15:33   |   کد مطلب: 9346
جماعتی هستند که خیال می کنند حضرت پروردگار دمِ درِ ورودی بهشت ایستاده،و« شناسنامه » نگاه می کند برای دادن مجوز ورود . و به این ترتیب تنها مسلمانان و آن هم فقط شیعیان دوازده امامی را به بهشت راه می دهد ! از این که چرا و چطور این بندگان خدا به این تصور ناصواب از عدل الهی رسیده اند بگذریم فعلاً موضوع ما، این دست نوشته نیست . خوب حالا خیال کنید همان جماعت خشک مغز بخواهند وارد عرصه ی سیاست هم بشوند ؛ چه می شود ؟ روشن است ! فتوا می دهند که :
استکبارستیزی جنبش دانشجویی

« ما به جای چین و روسیه ؛ باید با امریکا رابطه برقرار کنیم ؛ هرچه باشد امریکایی ها ” اهل کتاب ” اند و بهتر از این چینی ها و روسی های خدا نشناس ! »این می شود همان نگاه «شناسنامه» ای که پیش تر گفتم؛عذابتان ندهم،نمی فهمند یعنی نمی توانند که بفهمند!منتهای فهم مغزهای کوچک اینان از فضل پروردگار و از شرع مقدس همان دَرج در« شناسنامه» است! و الّا کسی که کمترین آشنایی با روح شرح مقدس و تعالیم عالیه ی اسلام داشته باشد می داند رستگاری انسان ها نه در دین شناسنامه ای شان،که درگرو اعمال ورفتارشان است.و این همان داستانی ست که ما و در سیاست خارجی مملکت مان به آن معتقدیم.موضع ما در برابر سایر دوَل  بر اساس رفتار و اعمال آن ممالک تنظیم می شود نه با نام و شناسنامه هایشان . بنابراین پرواضح است این که ما مثلاً امریکا را « شیطان بزرگ » می دانیم بر همین مبنا ست.یعنی بر مبنای سیاهه ی اعمال ورفتار امریکا .این یانکی های «بالذاته تروریست»به اندازه همه تاریخ آدم کشته اند.از همان ابتدای تاریخ کوچکشان که سرخ پوست های بومی سرزمین امریکا را سلاخی کردند وتا همین حالا که میلیون ها نفر از برادران افغان و عراقی مان را قتل عام کردند .

و این که امام بزرگوار ما (ره) در وصیت نامه شان آن ها را «تروریست بالذات» معرفی می کرد از همین جاست . گاهی خیال می کنم تاریخ احوال این جماعت وحشی را چگونه می تواند بنویسد؟ و اصلاً تاریخی که اسکندر و چنگیز و تیمور را “وحشی” می خواند درباره ی یانکی ها چه خواهد گفت؟جالب است بدانید آن چنان که نوشته اند امیر تیمور گورکانی _ همان تیمور لنگ خودمان!در همه ی قشون کشی های آشکار و نمایانش روی هم ” پنجاه هزار “  نفر را از دم تیغ گذرانده ؛ و بعد نوشته اند:چون وحشی!بوده.فقط پنجاه هزار نفر! مقایسه کنید با آن چند صدهزار نفری که امریکایی ها به فاصله ی کمتر از یک روز در جنگ دوم جهانی در هیروشیما و ناکازاکی از دم تیغ های اتمی شان گذراندند.کارنامه سیاه امریکایی ها نه فقط به همین چند قلم محدود نمی شود؛بلکه هر نا آرامی ؛ و هرکشت و کشتاری هرگوشه ازاین جهان پهناور که رخ می دهد اگر خوب نظاره کنی بی گمان ردپایی از این جماعت وحشی خواهی یافت . ولیکن علت اصلی عناد و دشمنی با امریکا این ها نیست ، یا بهتر بگویم : فقط توحش امریکا نیست . آن چه ما را بیش از همه در برابر ایشان قرار می دهد خوی استکباری امریکاست .

 

امریکا در رأس هرم نظم فعلی جهانی ست ، نظمی که جماعت صدر نشین آن ظلم و سلطه گری را حق خود و ملت های ذیل نشین قاعده ی هرم سلطه پذیری را وظیفه ی خود می دانند. ومی دانیدکه اصلاً انقلاب اسلامی ماهیتی ظلم ستیز و استکبار ستیز داشته و دارد وخواهد داشت. ما معتقدیم « تا ظلم هست مبارزه هست ، و تا مبارزه هست ما هستیم ! » آن چنان که امام کبیرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی گفت .غیراین اما«استکبارستیزی»یک جورهایی اصلاً شناسنامه ی « جنبش دانشجویی» ست.جنبش اصیل دانشجویی از همان بدو تولد تا امروز هماره ظلم ستیز و استکبار ستیز بوده است.

از همان شانزدهم آذر ماه ۳۲ می خواهید حساب کنید حتی سالها پیش تر از شروع نهضت اسلامی امام امت که گارد شاه «بزرگ نیا»،«قندچی» و «شریعت رضوی» را پیش پای نیکسون معاون رییس جمهور امریکا ذبح کردند و تا همین سیزدهم آبان ماه ۵۸ که جنبش دانشجویی سفارت امریکا در تهران را فتح کرد و آن را « لانه ی جاسوسی » نامید . و ما حالا سالهاست که این دو روز را ارج می نهیم و بزرگ می شمریم به یاد برادران دانشجوی شهیدمان ، که در راه استکبار ستیزی و مبارزه با امریکا ابدی شدند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار