مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. آذر 1394 - 9:59   |   کد مطلب: 16492
وزیر بهداشت با بیان اینکه وابستگی کشور در برابر قدرتمداران در دوران طاغوت موجب حقارت مردم ایران بود، اظهار کرد: این احساس حقارت، سوء استفاده از بیت‌المال و گرفتن آزادی‎های فردی و اجتماعی؛ در نهایت مردم را در برابر حکومت پهلوی قرار داد و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از وب دا،

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهید مفتح را از نخستین شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان در دوران طلبگی و در دوران دانشگاه همواره به دنبال تعلیم و تربیت دانشجویان بودند.

وی اظهار کرد: شهید مفتح توسط گروه فرقان به شهادت رسید که ظاهراً در زندگی بسیار زاهد بودند و خود اجتهاد می‌کردند و روحانیتی که پرچمدار انقلاب بودند را به رابطه با آمریکا و طرفداری از امپریالیسم متهم می‎کردند.

دکتر هاشمی با اشاره به اقدامات داعش، با بیان اینکه اسلام هیچگاه به این اندازه مظلوم نبوده است، گفت: این مسائل همواره وجود دارد و ایران اسلامی با بهره‎گیری از شاخص ولایت فقیه از گزند این موارد در امان است.

وی افزود: شهید مفتح در راه آگاهی‌بخشی و ارتقای فرهنگ و دانشگاه تلاش کرد و ایران اسلامی برای تحقق آرمان‌های امام بزرگوار و شهدا به وحدت نیازمند است و مردم این مسیر را ادامه می‎دهند.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار