مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آبان 1391 - 7:39   |   کد مطلب: 4198

علی کریمی دیروز پس از گفت و گو با محمد حسین نژاد فلاح و سعید شیرینی و متعاقب آن گفت و گو با مانوئل ژوزه به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی کریمی یک ساعت و نیم قبل از شروع تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی حضور یافت و متعاقب آن محمد حسین نژادفلاح عضو هیئت مدیره پرسپولیس بر اساس برنامه ریزی محمد رویانیان به محل تمرین پرسپولیس رفت و به اتفاق سعید شیرینی و یحیی گل محمدی با علی کریمی جلسه ای را برگزار کرد.
پس از این نشست 20 دقیقه ای علی کریمی به اتفاق نژاد فلاح، شیرینی و گل محمدی به محل دفتر کار سرمربی پرسپولیس رفتند و در حالی که صدای صلوات به گوش می رسید علی کریمی و مانوئل ژوزه همدیگر را در آغوش گرفتند و با یکدیگر به گفت و گو پرداختند. محمد حسین نژاد فلاح هم از مانوئل و کریمی دعوت کرد تا صحبت های خود را مطرح کنند.
مانوئل ژوزه خطاب به حاضرین گفت: اول آقای کریمی صحبت کند، علی کریمی هم خطاب به مانول گفت: شما سرمربی تیم هستید و بزرگتر من و اگر صحبتی داشته باشم بعد از حرف های شما مطرح خواهم کرد.
ژوزه نیز گفت: جوی که طی دو ماه اخیر به وجود آمده بود نه برای خودت خوب بود، نه برای من و نه برای باشگاه. از نظر من هر چه بوده تمام شده و هر اتفاقی که قبلا افتاده خاک می کنیم و تمام شد. شما بازیکن بزرگی هستید و به عنوان بازیکن بزرگ مسئولیت تو از بقیه سنگین تر است، من از این پس، مثل اول فصل همانطور که با شما خوش رفتار بودم مثل همان موقع خواهم بود.
کریمی هم خطاب به مانوئل گفت: من دوست ندارم مثل شما راجع به گذشته و آنچه که در این دو ماه اتفاق افتاده صحبت کنم از این به بعد هم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی را برای پرسپولیس زیر نظر شما انجام دهم.
پس از این گفتگوها ژوزه و کریمی در کنار هم و لبخند زنان راهی تمرین شدند و جالب اینجا بود که ژوزه در حالی که کریمی در کنارش بود با صدای بلندی بازیکنان را مورد خطاب قرار داد تا شاگردانش به نوعی متوجه شوند که علی کریمی در کنار آنها خواهد بود. همبازیان کریمی که برای بازگشت شماره 8 رایزنی های زیادی با مانوئل داشتند با علی کریمی روبوسی کرده و با او شوخی می کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار