مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. مرداد 1391 - 9:44   |   کد مطلب: 928

دومین وزنه بردار ایران در دسته ۸۵ کیلوگرم سی امین دوره بازیهای المپیک که در حرکت یکضرب با ۱۷۱ کیلوگرم به عنوان پنجمی رسیده بود، در حرکت دو ضرب با مهار وزنه ۲۰۹ کیلوگرمی و در مجموع ۳۸۰ کیلوگرم به مدال برنز المپیک دست پیدا کرد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس، در حالی رقابت‌های دسته 85 کیلوی وزنه‌برداری آغاز شد که مسئولان ورزش ایران از جمله بهرام افشارزاده، هادی ساعی، امیر خادم و سایر وزنه‌برداران کاروان ایران در ضلع جنوبی ورزشگاه اکسل مستقر شده و از این جایگاه به تشویق نماینده ایران می‌پرداختند.

*در این بین حضور بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان که برای ایجاد انگیزه به سالن رقابت آمده بود نیز جالب بود.

* در حرکت دوم دو ضرب گوینده ورزشگاه به اشتباه رستمی را برای حضور روی تخته اعلام کرد و این در صورتی بود که باید وزنه‌بردار لهستانی برای مهار وزنه می‌آمد که پس از متوجه شدن این اشتباه ابتدا نماینده لهستان و سپس رستمی به روی تخته آمدند.

*کیانوش رستمی با شعار یا زهرا کارش را آغاز کرد و نکته قابل توجه فریادهای بلند یاعلی حسین رضازاده در زمانی بود که رستمی وزنه‌هایش را بالای سر برد.

* جو استادیوم اگسل کاملاً به سود کیانوش رستمی بود و علاقه‌مندان به وزنه‌برداری و ایرانی‌های حاضر در سالن با شور و هیجان خاصی این رقابت‌ها را دنبال می‌کردند.

* پس از پایان این مسابقه حسرت ایرانی‌ها زمانی بیشتر بود که آنها اعتقاد داشتند اگر رستمی در حرکات یک ضرب منسجم‌تر عمل می‌کرد می‌توانست کاروان ایران را صاحب طلا کند.
[gallery columns="2"]

دیدگاه شما

آخرین اخبار