مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. آبان 1394 - 9:54   |   کد مطلب: 16225
سمینار من وآینده من با حضور دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با سخنرانی مدیر دفتر ارتباط با صنعت این دانشگاه در سالن اجتماعات فارابی برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو، رئیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو، گفت: این سمینار توسط کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد واحد همدان و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری و دفتر ارتباط با صنعت این دانشگاه برگزار شده است.

ندا توقیری ا ظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامی  زمینه مناسبی را برای ایجاد روحیه خود باوری،  امید و حرکت  به سوی آینده ای با چشم انداز روشن برای دانشجویان ایجاد نموده است.

وی خاطر نشان کرد: کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  علاوه بر برگزاری سمینار ها، همایش های کاربردی زمینه ای  را جهت مشارکت فارغ التحصیلان  در برنامه ها ی مقصود دانشگاه فراهم نموده است.

توقیری در پایان افزود: سمینار من وآینده من با هدف آشنایی دانش پژوهان با روش های برنامه ریزی مدیرت زمان،  ارتباط برخی از رشته های تحصیلی با  مشاغل و نحوه ورود به بازار کار و صنایع تشکیل شده است.

انتهای پیام/ح.ج.م/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار