مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. تير 1400 - 11:55   |   کد مطلب: 24413
برگزاری ویژه برنامه شبهای شیدایی به همت بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند و گروه جهادی شهید امیدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند و گروه جهادی شهید امیدی پنجشنبه شبهای تیر ماه را با برگزاری ویژه برنامه شبهای شیدایی به عطر شهدا مزین کردند.

محمود گودرزی ، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند به جزئیات ویژه برنامه شب های شیدایی که مورد استقبال مردم نهاوند قرار گرفته است ، پرداخت و گفت:

با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا و کمرنگ شدن اجتماعات انسانی و مراسمات مذهبی اجتماعی خصوصا عدم برگزاری اردوی راهیان نور و نقش موثر بسیج دانشجویی در برگزاری این اردوها، و با توجه به تاثیر گذاری مثبت این اردوها بر روحیات جوانان ، فعالان بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند ایده جدید و خلاقانه ای  را تحت عنوان شب های شیدایی طراحی و برنامه ریزی کردند.
بسیج دانشجویی در این برنامه با دعوت از روایتگران برجسته دوران دفاع مقدس در مناطقی از شهرستان که مزار شهدای گمنام قرار گرفته بود ، قصد داشت تا فضای اردوهای راهیان نور را برای اقشار مختلف ، خصوصا قشر فرهیخته دانشجو و جوانان زنده کند.
محمود گودرزی افزود: هدف اصلی از برگزاری این سلسه مراسمات طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا بود، که به فضل خدا مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفت و در مجموع چهار شب حدودا بیش از ۱۵۰۰ نفر در این ویژه برنامه حضور پیدا کردند. این میزان از استقبال مردم از مراسم در شهرستان، و در نوع خود کم سابقه محسوب می شود. تلاش ما این بود که در این ویژه برنامه از  روایتگران خوبی بهره مند شویم که کمتر به آن ها پرداخته شده بود.
 
وی در ادامه گفت: این ویژه برنامه طی ۴ هفته و هر هفته در کنار یک شهید گمنام برگزار گردید.
شب اول این ویژه برنامه در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند ، شب دوم ، در جوار شهید گمنام حوزه علمیه خواهران ، شب سوم در جوار شهید گمنام حوزه علمیه برادران و شب چهارم در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان نهاوند واقع در تپه ابوذر برگزار گردید.
 
 
محمود گودرزی با تاکید بر اینکه برگزاری این برنامه ادامه دارد گفت: با توجه به درخواست های مکرر مردم نهاوند مبنی بر ادامه روند برگزاری این مراسم و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته ، ویژه برنامه شب های شیدایی در طول سال به قوت خود باقی خواهد بود و به صورت مرتب برگزار خواهد شد.
فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند در پایان گفت : ان شاءالله خداوند این خدمت صادقانه و خالصانه را از همه افرادی که برای برگزاری این مراسمات زحمت کشیدند بپذیرد و در پیشگاه شهدا و امام شهدا سربلند واقع شویم. امیدواریم سایر مجموعه های فرهنگی استان و شهرستان از این ایده ها بهره برده و در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، گام بردارند.
جا دارد از مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند ، گروه جهادی شهید محسن امیدی ، ریاست دانشگاه آزاد و حوزه های علمیه ، هیئات های مذهبی شهرستان نهاوند ، که در برگزاری این ویژه برنامه با ما همکاری داشتند ، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.
انتهای پیام /
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار