مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. بهمن 1392 - 16:18   |   کد مطلب: 10546
برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با افزایش قیمت حامل‌های انرژی تورم تا ۴۰ درصد می‌رسد و دولت هیچ توجیهی ندارد.
افزایش قیمت حامل‌های انرژی تورم را به ۴۰ درصد می‌رساند/هیچ توجیهی از دولت قابل قبول نیست

 

به گزارش صدای دانشجو محمد هاشمی رفسنجانی برادر و رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهور درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: براساس نظر کارشناسی، با افزایش قیمت حامل‌های انرژی تورم تا 40 درصد می‌رسد و دولت هیچ توجیهی ندارد.

وی افزود: نظرم این بود که دولت باید سال 93 را سال ثبات قیمت‌ها اعلام کرده هیچ قیمتی را تغییر ندهد بلکه کاهش هم بدهد تا بتواند مشکلات اقتصادی را مهار کند، اگر نه، با این کار نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را مهار کند.

وی همچنین تصریح کرد: احتمالاً تحلیل آقای جهانگیری از وضعیت اقتصادی واقع‌بینانه نیست، دو حرکتی که توسط دولت انجام شده باعث افزایش قیمت‌ها وتورم بالای چهل درصد می‌شود. چرا دولت باعث گرانی می‌شود، هیچ توجیهی از دولت قابل قبول نیست.

** روش و دامنه اجرای طرح سبد کالا خیلی مناسب شرایط اقتصادی کشور نیست

محمد هاشمی رفسنجانی درباره توزیع سبد کالا و تأثیر این کار در بهبود وضع معیشتی مردم نیز تأکید کرد: بالاخره اگر عده‌ای که استحقاش را دارند این سبد را دریافت کنند، مقداری کمک به معیشت اقشار آسیب پذیر است ولی روش اجرا و دامنه اجرا، خیلی مناسب شرایط اقتصادی کشور نیست، راه‌های بهتری وجود دارد و این نوع مسائل از نظر بنده خیلی توجیه ندارد.

انتهای پیام/*

ا

دیدگاه شما

آخرین اخبار