مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. اسفند 1392 - 14:33   |   کد مطلب: 10926
علیرضا شهبازی گفت: آخرين حلقه از تكاپوي تند مشاركتي‌ها را سعيد رضوي‌فقيه در همايش فصلي اصلاح‌طلبان استان همدان متصل كرد، محور سخنان وي « تخريب فعاليت‌هاي شوراي نگهبان»، « حمله به شاكله و مباني نظري انقلاب اسلامي» و « مشروعيت‌زدايي از نهادهاي حاكميتي» بود كه دل مشغولی و نگرانی در بین مردم عزیز را دامن زد.
لازم است تا دادستان نسبت به سخنان غير‌مستند و ‌ توهين‌آميز ، رضوی فقيه اعلام جرم نمايد

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا  در گفتگو با صدای دانشجو گفت: متاسفانه بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم عده ای افراطی و سودجو با برداشت و خیال های باطل از فضای به وجود آمده با استفاده از تريبون‌هاي مختلف به باورها و ارزش‌هاي اسلامي حمله می کنند  و جامعه را به سمت تنش آفريني، غلق و اضطراب پيش می برند.

علیرضا شهبازی در ادامه افزود: حال پس از گذشت هفت ماه از آغاز به كار دولت اعتدال مي‌بينيم كه مشاركتي‌هاي منحله، فرصت آن را پيدا كرده‌اند تا به سهم خود عليه مباني واصول اسلام وانقلاب تاخت وتاز را آغاز كنند.

وی ادامه داد: آخرين حلقه از تكاپوي تند مشاركتي‌ها را سعيد رضوي‌فقيه در همايش فصلي اصلاح‌طلبان استان همدان متصل كرد، محور سخنان وي « تخريب فعاليت‌هاي شوراي نگهبان»، « حمله به شاكله و مباني نظري انقلاب اسلامي» و « مشروعيت‌زدايي از نهادهاي حاكميتي» بود كه دل مشغولی و نگرانی در بین مردم عزیز را دامن زد.

شهبازی در ادامه گفت: لازم به ذکر است اين فرد هماني است كه از سخنان هاشم آغاجري ‌ كه در خرداد سال81 در خانه معلم همدان سخنراني نمود حمايت كرد و به دليل رويكرد توهين‌آميزش روانه زندان هم شد. افاضات این افراطی حامی فتنه 88 به قدری دل جنبش دانشجویی و جامعه مذهبی استان را به درد آورده که از تکرار آن ها پرهیز می کنم.پس لازم است كه شخص رئيس دولت با تدبير، اميد راديكال‌ها را براي پل ساختن از دولت به منظور حركات تندرو محورانه مسدود كند و به آنها فرصت عرض اندام ندهد.

این فعال جنبش دانشجویی در پايان تأكيد كرد از آنجايي كه فعاليت‌هاي افراطي‌گرايانه وابستگان به اين دسته در حال افزايش است لازم است تا دادستان همدان يا دادستان كشور به عنوان مدعي‌العموم نسبت به سخنان غير‌مستند و ‌ توهين‌آميز ، رضوی فقيه اعلام جرم نمايد تا ديگر همفكران وي در مسير «تنش‌زايي» در جامعه قدم‌هاي مشابه ديگر را برندارند. و نیز به نمایندگی از جنبش دانشجویی استان، حجت خود را بر مسئولین استان اعلام می داریم که اگر سلسله این سخنان و توهین ها ادامه یابد خود وارد عمل خواهیم شد و به تکلیف انقلابی خود قطعا عمل خواهیم کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار